نحوه ثبت‌نام الکترونیکی (جهت مشاهده ویدئوی آموزشی کلیک نمایید)

و ارسال مدارک پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته مهرماه سال ۱۴۰۳

به منظور انجام دقیق و صحیح فرآیند ثبت نام الکترونیکی ، ضروری است قبلا موارد ذیل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.

بدیهی است از تاریخ ۹ مهرماه ۱۴۰۳ لغایت ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ ، مرحله ی ثبت نام الکترونیکی را انجام داده و در همان روز مدارک مورد نیاز اعلام شده را از طریق پست سفارشی به آدرس ذیل ارسال نمایید:

تهران- بزرگراه شهید خرازی- شهرک شهید باقری- خیابان پروفسور سمیعی- جنب دانشگاه پیام نور-موسسه آموزش عالی فاران مهردانش کدپستی ۱۴۹۵۹۳۳۴۰۰ با قید مدارک پذیرفته شده ی کارشناسی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۳ رشته……. بر روی پاکت پستی – لطفا قبض پست را نزد خود محفوظ نگه دارید.

ادامه ی فرآیند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان محترم پس از وصول مدارک انجام خواهد گرفت.موکدا آخرین مهلت وصول مدارک ۱۵­ مهر ماه ۱۴۰۳ می باشد.

لازم به ذکر است صرفا ثبت نام الکترونیکی و واریز شهریه، ثبت نام قطعی تلقی نمی شود بلکه پس از دریافت مدارک از طریق پست به صورت کامل، فرآیند ثبت نام تکمیل می گردد و بعد از این مرحله، فرد پذیرفته شده، دانشجو تلقی می گردد.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست :

۱-پرینت قبولی سنجش ( استخراج از سایت سازمان سنجش )

۲-ارسال اصل مدرک و یا گواهی مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) که تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر ۳۱/۰۶/۱۴۰۳ باشد به همراه ریزنمرات

۳-پرینت مرحله ی سوم استعلام مدرک تحصیلی با درج کد رهگیری

توجه داشته باشید دریافت تاییدیه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الکترونیکی، از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس : http://estelam.msrt.ir

۴- کپی برابر اصل دفترخانه ای تمام صفحات شناسنامه

۵- کپی برابر اصل دفترخانه ای کارت ملی ( پشت و رو)

در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند ،تصویر کارت ملی قدیمی ( پشت و رو) به همراه رسید تعویض کارت ملی

۶- کپی برابر اصل دفترخانه ای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان ذکور مشمول می توانند به یکی از روش های زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند :

*ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰)

*مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی epolice.ir یا sakha.epolice.ir

۷- تصویر کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصویر رنگی پشت و رو )

۸-فرم ثبت نام ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده (کلیک نمایید)

۹-فرم تکمیل شده ی مقررات آموزشی ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (کلیک نمایید)

۱۰-فرم های دفترچه ثبت نام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور :

* فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهرماه سال ۱۴۰۳(پیوست شماره ۳ راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳)­ کلیک نمایید.

*فرم مخصوص میانگین نمرات و تعداد واحد های گذرانده دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی داوطلب شرکت در مرحله پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهر ماه سال ۱۴۰۳(پیوست شماره ۲­راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳) کلیک نمایید.

*فرم شماره ۱ : فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دفترچه راهنمای آزمون کلیک نمایید

* فرم شماره ۲ : فرم تعهد مبنی بر تسویه با صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (کلیک نمایید)

* فرم شماره ۳ : فرم تعهد مبنی بر تسویه با صندوق رفاه دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری (کلیک نمایید)

* فرم شماره ۵ : فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر گذراندن دروس پیش نیاز رشته قبولی کارشناسی ناپیوسته نامتناسب با رشته فارغ التحصیلی کاردانی آنها (کلیک نمایید)

* فرم شماره ۶ : فرم جایگزین گواهی فراغت از تحصیل پذیرفته شدگانی که تا زمان ثبت نام موفق به اخذ گواهی خود نشده اند. (کلیک نمایید)

*فرم شماره ۸ : فرم تعهد نامه به کمیته انضباطی (کلیک نمایید)

نکته : پذیرفته شدگان اتباع خارجی لازم است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر ذیل را داشته باشند :

-کارت هویت معتبر ویژه اتباع غیر ایرانی دارای اعتبار در همان سال بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

-گذرنامه ی معتبر ( با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

-دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

-آخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

۱۱-فیش واریزی با توجه به جدول شهریه

۱۲-شش قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید ۳*۴

۱۳-فرم تعهد کسر مدرک ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (کلیک نمایید)

مراحل ثبت نام الکترونیکی:

*ابتدا به لینک faranlms.com وارد شوید.

*صفحه ورود کاربران (مطابق شکل زیر) را مشاهده می نمایید.

*کد داوطلبی (شماره پرونده) خود در سازمان سنجش را در محل مربوطه درج نمایید.

*سپس کد ملی (ده رقمی و بدون فاصله ) خود را با دقت تمام در محل مربوطه درج نمایید.

* با رویت” üمن دانشجوی پذیرفته می باشم” کلمه “ورود” را کلیک نمایید.

*حالا وارد سامانه lms شده اید.

*سمت راست سامانه مطابق شکل زیر اسامی و عباراتی را مشاهده می کنید ،این اقدامات را انجام دهید :

الف-سیستم جامع مدیریت را باز کنید.

ب-واحد تعاریف را مشاهده می کنید.

ج-“پذیرفته شدگان” را باز کنید.

د-عبارت ” تکمیل ثبت نام پذیرفته شدگان” مشاهده می شود.

*در این مرحله ، صفحه ی مشخصات شما با عنوان تکمیل اطلاعات دانشجوی پذیرفته شده نمایش داده می شود.

توجه : در این مرحله نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر­فعال مندرج در صفحه ی مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

* اطلاعات مندرج بر روی این صفحه ، اطلاعاتی است که شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام کرده و بر اساس آن پذیرفته شده اید.لازم است موارد را بررسی و در صورت مغایرت و امکان ویرایش ،آنها را اصلاح نمایید.

توجه : در این مرحله به هیچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی ، کلید ثبت را نزنید.

*سپس بر روی گزینه ی الصاق مدارک ( قسمت پایین صفحه ) کلیک نموده و مدارک را به ترتیب زیر بارگذاری (آپلود) نمایید.

نکته : حجم فایل های اسکن شده می بایست حداکثر ۴۰۰ کیلوبایت ،شفاف با فرم “jpg” و یا “jpeg” باشد و مراقب باشید معکوس و یا مورب نباشد.مواردی مانند اسکن صفحات شناسنامه ، همه ی صفحات در یک فایل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی :

بارگذاری تصویرعکس ۴*۳ تمام رخ

بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه (دریک فایل)

بارگذاری تصویر کارت ملی و درصورت دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم پشت و رو (در یک فایل)

بارگذاری تصویر اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

بارگذاری تصویر رنگی کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( دریک فایل)

بارگذاری تصویر فیش پرداختی شهریه

بارگذاری تصویر رسید درخواست تاییدیه ی تحصیلی (بارگذاری در فیلد فرم شماره یک )

بارگذاری فرم تعهد کسر مدرک

بارگذاری تصویر ریزنمرات مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) ( در فیلد مدرک کاردانی یا ریزنمرات )

توجه : مجددا تاکید می­گردد، نسبت به یادداشت شماره­دانشجویی غیر­فعال مندرج در صفحه­ی مشخصات اقدام نموده و­آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

توجه : در این مرحله لازم است با کلیک دکمه ی ثبت ، به مرحله ی ثبت نام الکترونیکی خود خاتمه دهید.

بعد از طی مرحله ی ثبت نام الکترونیکی و وصول مدارک پستی ،اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می شود و در صورت کامل و بدون نقص بودن مدارک و اطلاعاتی که بارگذاری کرده اید ، ثبت نام شما نهایی می گردد و در این صورت شماره دانشجویی پذیرفته شده فعال و از این زمان دانشجو تلقی خواهد شد.

بدیهی است ورود پذیرفته شده به سامانه آموزشی موسسه به عنوان دانشجو با نام کاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) از تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ امکان پذیر خواهد بود.

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته – ترم اول ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

 

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش: ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش: ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳

شماره شبای حساب بانک ملت موسسه آموزش عالی فاران مهردانش
IR670120000000008726794883