معرفی رشته مدیریت بازرگانی

کارشناسی پیوسته مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیردولتی مجازی فاران مهر دانش

مدیریت بازرگانی

ضرورت و اهمیت رشته مدیریت بازرگانی

ضرورت و اهمیت این دوره در آشناسازی کارشناسان رده‌های گوناگون با نقش رشته مدیریت بازرگانی در سازمان و موارد استفاده از این دانش و همچنین تربیت نیروی متخصص به‌عنوان رابط بین مدیران و کارمندان اداری و فنی که به‌طور معمول مسئولیت اجرایی و سرپرستی واحدها را عهده‌دار خواهند شد، می‌باشد.

یک مدیر بازرگانی، مسئولیت اصلی مدیریت وظایف اداری برای یک تجارت را برعهده دارد. ممکن است یک شرکت از او انتظار داشته باشد که در برنامه بازاریابی کمک قابل توجهی ارائه دهد. همچنین ممکن است یک شرکت از مدیر بازرگانی خود انتظار انجام تجزیه و تحلیل بودجه را داشته باشد تا راه‌هایی را که شرکت می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد، بیابید. فارغ‌التحصیل مدیریت بازرگانی باید درک دقیقی از حسابداری، بازاریابی و روش‌های اجرایی مورد نیاز برای راه‌اندازی یک کسب و کار داشته باشد.

تعریف و هدف کارشناسی مدیریت بازرگانی

دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یکی از دوره‌های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمان‌ها، ادارات، موسسات و شرکت‌های بازرگانی دولتی و خصوصی و همچنین آشنایی دانشجویان با کاربرد روش‌های علمی در مدیریت است.

شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت بازرگانی با کاربردهای این رشته آشنا می‌شوند. بدین ترتیب خلا ارتباطی بین کادر کارشناسی ماهر و مدیریت موسسه‌ها به حداقل ممکن خواهد رسید.

مزایای تحصیل آموزش مجازی در فاران مهر دانش

آموزش الکترونیکی شیوه آموزش و یادگیری را کاملا دگرگون کرده است. برخلاف روش‌های آموزش سنتی، آموزش الکترونیکی یادگیری را ساده‌تر و موثرتر می‌کند.

روش یادگیری آنلاین برای همه افراد روشی مناسب است. ظهور انقلاب دیجیتالی منجر به تغییرات قابل توجهی در نحوه دسترسی، استفاده، بحث و اشتراک‌گذاری محتوا شده است. هر شخصی با هر میزان مشغله می‌تواند در زمان و مکان دلخواه خود از این نوع آموزش بهره ببرد. بسیاری از افراد بسته به در دسترس بودن و راحتی خود ، تعطیلات آخر هفته یا عصرها را انتخاب می‌کنند.

موسسه آموزش عالی غیردولتی مجازی فاران مهر دانش زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام به ارائه آموزش عالی الکترونیکی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌نماید.

مزیت ویژه آموزش الکترونیکی این است که می‌توانید هر زمان که نیاز داشته باشید به مطالب مورد مطالعه دسترسی پیدا کنید. همان‌طور که شما استاد زمان خود هستید، بنابراین شما بر محتوایی که یاد می‌گیرید نیز تسلط دارید.

باتوجه به غیرحضوری بودن تحصیل در فاران مهر دانش، علاقه‌مندان به‌راحتی می‌توانند از سراسر دنیا اقدام به تحصیل نمایند.

دانشجویان برای تحصیل در فاران مهر دانش هیچ‌گونه محدودیت سنی ندارند. در هر سنی که باشید امکان تحصیل در این موسسه برای شما وجود دارد.

تحصیل همزمان دانشجویان دوره‌های الکترونیکی (مجازی) در یکی از رشته‌ها یا گرایش‌های حضوری، نیمه حضوری و یا الکترونیکی دانشگاه‌های دیگر بلامانع است.

موقعیت شغلی رشته مدیریت بازرگانی

  • مدیر محصول

  • مدیر مالی

  • منابع انسانی

  • مدیریت استراتژیک

  • بازاریابی

  • مدیریت پروژه

  • استاد دانشگاه

  • پژوهشگر

  • و…

فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت بازرگانی می‌توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمان‌های بازرگانی، صنعتی و دولتی مشغول به کار شوند و یا در نقش مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند. این فارغ‌التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی خواهند توانست مسئولیت‌های بیشتری را در سطوح بالای سازمان عهده‌دار شوند. همچنین فارغ‌التحصیلان این رشته تحصیلی می‌توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در موسسات بزرگ اهمیت بسیاری پیدا کرده است، مشغول به‌کار شوند. این نکته را به یاد داشته باشید که علاوه بر تحصیلات دانشگاهی کسب تجربه نیز بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.
موسسه فاران مهر دانش
سایر مقاطع و گرایش‌های مدیریت در فاران مهر دانش