تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی پیوسته تا ۲ بهمن ۱۴۰۰ 

نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۰

به منظور انجام دقيق و صحیح فرآیند ثبت نام الكترونيكی، ضروری است قبلا موارد ذيل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.

بدیهی است از تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ لغایت ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ رشته‌های:

اقتصاد   مدیریت امور بانکی   مترجمی زبان انگلیسی   مدیریت صنعتی مدیریت کسب و کارهای کوچک مهندسی کامپیوتر حسابداری مدیریت بازرگانی آموزش زبان انگلیسی مددکاری اجتماعی

از تاریخ ۲۷ دی ماه لغایت ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰  رشته حقوق

نسبت به مرحله ثبت نام الکترونیکی اقدام نموده و در همان روز نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز از طریق پست سفارشی یا پیشتاز به آدرس اصلی موسسه به نشانی: تهران، منطقه ۲۲، بزرگراه شهید خرازی، خروجی شهرک شهید باقری، خیابان پروفسور سمیعی، نبش خیابان سلامت، جنب دانشگاه پیام نور، کد پستی ۱۴۹۵۹۰۰۰۹۹ با قید مدارک کارشناسی پیوسته بهمن ماه ۱۴۰۰ بر روی پاکت پستی اقدام نموده و قبض پست را نزد خود محفوظ نگه داريد.

لازم به ذکر است پس از وصول مدارک حداکثر تا تاریخ ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰، ادامه فرآیند ثبت نام و انتخاب واحد ( ترم اول توسط موسسه ) امکان پذیر خواهد بود.

 مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست :

۱-پرینت قبولی سنجش ( استخراج از سایت سازمان سنجش ) (جهت مشاهده صفحه مربوطه اینجا کلیک کنید)

۲-ارسال اصل مدرک تحصیلی که تاریخ  فارغ التحصیلی حداکثر ۳۱/۰۶/۱۴۰۰ باشد .

*نظام قدیم آموزش متوسطه

  • اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره ی چهار یا شش ساله دبیرستان یا هنرستان با مهر و امضا
  • گواهی تحصیلی سال ماقبل و ۲ سال ماقبل دیپلم با مهر و امضا
  • اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم با قید معدل کتبی دیپلم با مهر و امضا

*نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی

  • اصل مدرک یا گواهی پایان دوره ی پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی
  • اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضا
  • اصل مدرک یا گواهی سال ماقبل دیپلم
  • اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه (ریاضی فیزیک-علوم تجربی-علوم انسانی-علوم و معارف اسلامی ) در هر یک از سال های ۱۳۸۴ به بعد
  • اصل کارنامه تحصیلی دوره ی پیش دانشگاهی _( ریاضی فیزیک-علوم تجربی-علوم انسانی-علوم و معارف اسلامی و هنر ) در هر یک از سال های ۱۳۹۱ به بعد

*نظام آموزشی جدید یا ۳-۳-۶

  • اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه ( پایه دوازدهم نظام جدید آموزشی )
  • اصل کارنامه تحصیلی ۳ سال آخر دبیرستان ( پایه دهم تا دوازدهم)

۳-رسید درخواست تاییدیه تحصیلی

  • مراجعه به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به نشانی http://emt.medu.ir و دریافت کد پیگیری

الف : برای فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و منطق آموزش و پرورش محل تحصیل نمی‌باشد.

ب : فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

۴- تصویر شناسنامه ( تمامی صفحات )

۵-تصویر کارت ملی ( پشت و رو)

در صورت نداشتن  كارت ملی هوشمند، تصوير كارت ملی قديمی ( پشت و رو) به همراه رسيد تعويض كارت ملی

۶-تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی

لازم به ذكر است پذیرفته شدگان ذکور مشمول می‌توانند به یکی از روش‌های زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند:

*ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰)

*مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی service.epolice.ir یا epolice.ir

۷- تصوير كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصوير رنگي پشت و رو )(جهت دانلود فرم درخواست استفاده از کمک هزینه بنیاد شهید اینجا کلیک کنید)

۸-تصوير دفترچه بيمه خدمات درمانی –تامين اجتماعی- ارتش و ….( صفحه مشخصات)

۹-فرم ثبت نام ( با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده )(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

۱۰-فرم تكميل شده مقررات آموزشی ( با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده ) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

۱۱-فرم های دفترچه ثبت نام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش كشور :

*فرم شماره ۱ (گواهی عنوان رشته تحصیلی) دفترچه راهنمای ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال۱۴۰۰ (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم شماره ۲ (فرم انصراف) دفترچه راهنمای ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال ۱۴۰۰(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در مرحله صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری- بهمن ماه سال ۱۴۰۰(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*گواهی تایید برای متقاضیانی که در زمان وقوع بلایای طبیعی (زلزله و سیل) آسیب جانی و مالی دیده اند، جهت استفاده از سهمیه مناطق درگیر طبیعی (براساس مصوبه جلسه ۸۱۷ مورخ ۰۷/۰۳/۱۳۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی ) در این مرحله از پذیرش سراسری سال ۱۴۰۰(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*نمونه فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور (فرم شماره ۱)(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم تعهد برای پذیرفته شدگان دارای تناقص معدل کتبی دیپلم در آزمون سراسری (برای پذیرفته شدگان صرفا با اعمال سوابق تحصیلی –بدون آزمون) (فرم شماره۷)(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم مشخصات متقاضیان افغانی و عراقی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ (فرم شماره ۱۵)(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

نكته : پذيرفته شدگان اتباع خارجی لازم است يكي از مدارک اقامتی يا شناسايی معتبر ذيل را داشته باشند :

-كارت هويت معتبر ويژه اتباع خارجی

-گذرنامه  معتبر ( با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

-دفترچه پناهندگی سياسی صادره از نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران

-آخرين كارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجی وزارت كشور

۱۲-فيش واريزی با توجه به جدول شهريه

جدول شهریه مقطع کارشناسی پیوسته برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ موسسه آموزش عالی فاران مهردانش 

ردیف نام رشته تعداد واحد درسی پیش‌بینی شده برای ترم اول شهریه ثابت (به ریال) جمع شهریه متغیر به ازای واحدهای اخذ شده (به ریال) جمع کل (به ریال)
۱ مهندسی کامپیوتر ۱۸ ۱۳۵۰۰۰۰۰ ۲۱۰۰۰۰۰۰ ۳۴۵۰۰۰۰۰
۲ مترجمی زبان انگلیسی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۸۲۰۰۰۰۰ ۳۰۲۰۰۰۰۰
۳ حقوق ۱۷ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۷۱۰۰۰۰۰ ۲۹۱۰۰۰۰۰
۴ آموزش زبان انگلیسی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۹۴۰۰۰۰۰ ۳۱۴۰۰۰۰۰
۵ مدیریت صنعتی ۱۶ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۶۴۰۰۰۰۰ ۲۸۴۰۰۰۰۰
۶ مدیریت کسب و کارهای کوچک ۱۶ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۶۲۰۰۰۰۰ ۲۸۲۰۰۰۰۰
۷ مدیریت بازرگانی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۸۴۰۰۰۰۰ ۳۰۴۰۰۰۰۰
۸ مدیریت امور بانکی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۹۴۰۰۰۰۰ ۳۱۴۰۰۰۰۰
۹ مددکاری اجتماعی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۸۶۰۰۰۰۰ ۳۰۶۰۰۰۰۰
۱۰ اقتصاد ۲۰ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۲۰۴۰۰۰۰۰ ۳۲۴۰۰۰۰۰
۱۱ حسابداری ۱۹ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۲۰۹۰۰۰۰۰ ۳۲۹۰۰۰۰۰

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳

۱۳-شش قطعه عكس پرسنلی رنگی زمينه سفيد ۳*۴

۱۴-فرم تعهد كسر مدرک ( با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده )(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

چنانچه پذیرفته شدگان ، دارای دیگر مدارک دانشگاهی می باشند ، لازم است ریزنمرات رسمی خود را جهت بررسی و انجام فرآیند تطبیق (صرفا برای دروس عمومی ) ارسال نمایند.

مراحل ثبت نام الكترونيكی:

*ابتدا به لينک faranlms.com وارد شويد.

*سپس با درج شماره پرونده (در بخش کد داوطلبی ) در سازمان سنجش و كد ملي ۱۰ رقمی  و همچنين با رويت”من دانشجوي پذيرفته می‌باشم” به سامانه وارد شويد.

*در سمت راست سامانه به ترتيب زير كليک نموده تا صفحه مشخصات خود را مشاهده نماييد.

*سيستم جامع مديريت آموزش واحد تعاريف پذيرفته شدگانتكميل ثبت نام پذيرفته شدگان

*پس از طی اين مراحل، صفحه  مشخصات شما با عنوان تكميل اطلاعات دانشجوی پذيرفته شده نمايش داده می‌شود.

توجه : در اين مرحله نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غير فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد

* اطلاعات مندرج بر روی اين صفحه، اطلاعاتی است كه شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام كرده و بر اساس آن پذيرفته شده ايد. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغايرت و امكان ويرايش، آن‌ها را اصلاح نماييد.

توجه : در اين مرحله به هيچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، كليد ثبت را نزنيد.

*سپس بر روی گزينه الصاق مدارک ( قسمت پايين صفحه ) كليک نموده و مدارک را به ترتيب زير بارگذاری (آپلود) نماييد.

نكته : حجم فايل های اسكن شده  می‌بايست حداكثر ۴۰۰ كيلوبايت ،شفاف با فرم “jpg”  و يا “jpeg” باشد و مراقب باشيد معكوس و يا مورب نباشد.مواردي مانند اسكن صفحات شناسنامه ، همه صفحات در يک فايل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی :

بارگذاری تصويرعكس ۴*۳ تمام رخ

بارگذاری تصوير تمام صفحات شناسنامه (دريك فايل)

بارگذاری تصوير كارت ملی و درصورت دارا بودن كارت پايان خدمت و يا معافيت دائم پشت و رو (در يک فايل)

بارگذاری تصوير اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به شرح بند ۲

بارگذاری تصوير رنگی كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( در يک فايل)

بارگذاری تصوير فيش پرداختی شهريه

بارگذاری تصوير رسيد درخواست تاييديه تحصيلی (بارگذاری در فيلد فرم شماره يک )

بارگذاری فرم تعهد كسر مدرک

بارگذاری تصوير ريزنمرات مقطع مقاطع دانشگاهی در صورت دارا بودن

توجه : مجددا تاكيد می‌گردد ، نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غير فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد

توجه : در اين مرحله لازم است با كليک دكمه ثبت، به مرحله  ثبت نام الكترونيكی خود خاتمه دهيد.

بعد از طی مرحله ثبت نام الكترونيكی و وصول مدارک پستی ،اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می‌شود و در صورت كامل و بدون نقص بودن مدارک و  اطلاعاتی كه بارگذاری كرده‌ايد، ثبت نام شما نهايی می‌گردد و در اين صورت شماره دانشجويی پذيرفته شده فعال و از این زمان دانشجو تلقی خواهد شد.

بديهی است ورود پذيرفته شده به سامانه آموزشی موسسه به عنوان دانشجو با نام كاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) از تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ امکان پذیر خواهد بود.