تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی پیوسته تا ۲ بهمن ۱۴۰۰ 

نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۰

به منظور انجام دقیق و صحیح فرآیند ثبت نام الکترونیکی، ضروری است قبلا موارد ذیل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.

بدیهی است از تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ لغایت ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ رشته‌های:

اقتصاد   مدیریت امور بانکی   مترجمی زبان انگلیسی   مدیریت صنعتی مدیریت کسب و کارهای کوچک مهندسی کامپیوتر حسابداری مدیریت بازرگانی آموزش زبان انگلیسی مددکاری اجتماعی

از تاریخ ۲۷ دی ماه لغایت ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰  رشته حقوق

نسبت به مرحله ثبت نام الکترونیکی اقدام نموده و در همان روز نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز از طریق پست سفارشی یا پیشتاز به آدرس اصلی موسسه به نشانی: تهران، منطقه ۲۲، بزرگراه شهید خرازی، خروجی شهرک شهید باقری، خیابان پروفسور سمیعی، نبش خیابان سلامت، جنب دانشگاه پیام نور، کد پستی ۱۴۹۵۹۰۰۰۹۹ با قید مدارک کارشناسی پیوسته بهمن ماه ۱۴۰۰ بر روی پاکت پستی اقدام نموده و قبض پست را نزد خود محفوظ نگه دارید.

لازم به ذکر است پس از وصول مدارک حداکثر تا تاریخ ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰، ادامه فرآیند ثبت نام و انتخاب واحد ( ترم اول توسط موسسه ) امکان پذیر خواهد بود.

 مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست :

۱-پرینت قبولی سنجش ( استخراج از سایت سازمان سنجش ) (جهت مشاهده صفحه مربوطه اینجا کلیک کنید)

۲-ارسال اصل مدرک تحصیلی که تاریخ  فارغ التحصیلی حداکثر ۳۱/۰۶/۱۴۰۰ باشد .

*نظام قدیم آموزش متوسطه

  • اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره ی چهار یا شش ساله دبیرستان یا هنرستان با مهر و امضا
  • گواهی تحصیلی سال ماقبل و ۲ سال ماقبل دیپلم با مهر و امضا
  • اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم با قید معدل کتبی دیپلم با مهر و امضا

*نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی

  • اصل مدرک یا گواهی پایان دوره ی پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی
  • اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضا
  • اصل مدرک یا گواهی سال ماقبل دیپلم
  • اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه (ریاضی فیزیک-علوم تجربی-علوم انسانی-علوم و معارف اسلامی ) در هر یک از سال های ۱۳۸۴ به بعد
  • اصل کارنامه تحصیلی دوره ی پیش دانشگاهی _( ریاضی فیزیک-علوم تجربی-علوم انسانی-علوم و معارف اسلامی و هنر ) در هر یک از سال های ۱۳۹۱ به بعد

*نظام آموزشی جدید یا ۳-۳-۶

  • اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه ( پایه دوازدهم نظام جدید آموزشی )
  • اصل کارنامه تحصیلی ۳ سال آخر دبیرستان ( پایه دهم تا دوازدهم)

۳-رسید درخواست تاییدیه تحصیلی

  • مراجعه به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به نشانی http://emt.medu.ir و دریافت کد پیگیری

الف : برای فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و منطق آموزش و پرورش محل تحصیل نمی‌باشد.

ب : فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

۴- تصویر شناسنامه ( تمامی صفحات )

۵-تصویر کارت ملی ( پشت و رو)

در صورت نداشتن  کارت ملی هوشمند، تصویر کارت ملی قدیمی ( پشت و رو) به همراه رسید تعویض کارت ملی

۶-تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان ذکور مشمول می‌توانند به یکی از روش‌های زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند:

*ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰)

*مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی service.epolice.ir یا epolice.ir

۷- تصویر کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصویر رنگی پشت و رو )(جهت دانلود فرم درخواست استفاده از کمک هزینه بنیاد شهید اینجا کلیک کنید)

۸-تصویر دفترچه بیمه خدمات درمانی –تامین اجتماعی- ارتش و ….( صفحه مشخصات)

۹-فرم ثبت نام ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده )(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

۱۰-فرم تکمیل شده مقررات آموزشی ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

۱۱-فرم های دفترچه ثبت نام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور :

*فرم شماره ۱ (گواهی عنوان رشته تحصیلی) دفترچه راهنمای ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال۱۴۰۰ (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم شماره ۲ (فرم انصراف) دفترچه راهنمای ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال ۱۴۰۰(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در مرحله صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری- بهمن ماه سال ۱۴۰۰(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*گواهی تایید برای متقاضیانی که در زمان وقوع بلایای طبیعی (زلزله و سیل) آسیب جانی و مالی دیده اند، جهت استفاده از سهمیه مناطق درگیر طبیعی (براساس مصوبه جلسه ۸۱۷ مورخ ۰۷/۰۳/۱۳۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی ) در این مرحله از پذیرش سراسری سال ۱۴۰۰(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*نمونه فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور (فرم شماره ۱)(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم تعهد برای پذیرفته شدگان دارای تناقص معدل کتبی دیپلم در آزمون سراسری (برای پذیرفته شدگان صرفا با اعمال سوابق تحصیلی –بدون آزمون) (فرم شماره۷)(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم مشخصات متقاضیان افغانی و عراقی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ (فرم شماره ۱۵)(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

نکته : پذیرفته شدگان اتباع خارجی لازم است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر ذیل را داشته باشند :

-کارت هویت معتبر ویژه اتباع خارجی

-گذرنامه  معتبر ( با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

-دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

-آخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

۱۲-فیش واریزی با توجه به جدول شهریه

جدول شهریه مقطع کارشناسی پیوسته برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ موسسه آموزش عالی فاران مهردانش 

ردیف نام رشته تعداد واحد درسی پیش‌بینی شده برای ترم اول شهریه ثابت (به ریال) جمع شهریه متغیر به ازای واحدهای اخذ شده (به ریال) جمع کل (به ریال)
۱ مهندسی کامپیوتر ۱۸ ۱۳۵۰۰۰۰۰ ۲۱۰۰۰۰۰۰ ۳۴۵۰۰۰۰۰
۲ مترجمی زبان انگلیسی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۸۲۰۰۰۰۰ ۳۰۲۰۰۰۰۰
۳ حقوق ۱۷ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۷۱۰۰۰۰۰ ۲۹۱۰۰۰۰۰
۴ آموزش زبان انگلیسی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۹۴۰۰۰۰۰ ۳۱۴۰۰۰۰۰
۵ مدیریت صنعتی ۱۶ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۶۴۰۰۰۰۰ ۲۸۴۰۰۰۰۰
۶ مدیریت کسب و کارهای کوچک ۱۶ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۶۲۰۰۰۰۰ ۲۸۲۰۰۰۰۰
۷ مدیریت بازرگانی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۸۴۰۰۰۰۰ ۳۰۴۰۰۰۰۰
۸ مدیریت امور بانکی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۹۴۰۰۰۰۰ ۳۱۴۰۰۰۰۰
۹ مددکاری اجتماعی ۱۸ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۱۸۶۰۰۰۰۰ ۳۰۶۰۰۰۰۰
۱۰ اقتصاد ۲۰ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۲۰۴۰۰۰۰۰ ۳۲۴۰۰۰۰۰
۱۱ حسابداری ۱۹ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۲۰۹۰۰۰۰۰ ۳۲۹۰۰۰۰۰

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳

۱۳-شش قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید ۳*۴

۱۴-فرم تعهد کسر مدرک ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده )(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

چنانچه پذیرفته شدگان ، دارای دیگر مدارک دانشگاهی می باشند ، لازم است ریزنمرات رسمی خود را جهت بررسی و انجام فرآیند تطبیق (صرفا برای دروس عمومی ) ارسال نمایند.

مراحل ثبت نام الکترونیکی:

*ابتدا به لینک faranlms.com وارد شوید.

*سپس با درج شماره پرونده (در بخش کد داوطلبی ) در سازمان سنجش و کد ملی ۱۰ رقمی  و همچنین با رویت”من دانشجوی پذیرفته می‌باشم” به سامانه وارد شوید.

*در سمت راست سامانه به ترتیب زیر کلیک نموده تا صفحه مشخصات خود را مشاهده نمایید.

*سیستم جامع مدیریت آموزش واحد تعاریف پذیرفته شدگانتکمیل ثبت نام پذیرفته شدگان

*پس از طی این مراحل، صفحه  مشخصات شما با عنوان تکمیل اطلاعات دانشجوی پذیرفته شده نمایش داده می‌شود.

توجه : در این مرحله نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید

* اطلاعات مندرج بر روی این صفحه، اطلاعاتی است که شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام کرده و بر اساس آن پذیرفته شده اید. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغایرت و امکان ویرایش، آن‌ها را اصلاح نمایید.

توجه : در این مرحله به هیچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، کلید ثبت را نزنید.

*سپس بر روی گزینه الصاق مدارک ( قسمت پایین صفحه ) کلیک نموده و مدارک را به ترتیب زیر بارگذاری (آپلود) نمایید.

نکته : حجم فایل های اسکن شده  می‌بایست حداکثر ۴۰۰ کیلوبایت ،شفاف با فرم “jpg”  و یا “jpeg” باشد و مراقب باشید معکوس و یا مورب نباشد.مواردی مانند اسکن صفحات شناسنامه ، همه صفحات در یک فایل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی :

بارگذاری تصویرعکس ۴*۳ تمام رخ

بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه (دریک فایل)

بارگذاری تصویر کارت ملی و درصورت دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم پشت و رو (در یک فایل)

بارگذاری تصویر اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به شرح بند ۲

بارگذاری تصویر رنگی کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( در یک فایل)

بارگذاری تصویر فیش پرداختی شهریه

بارگذاری تصویر رسید درخواست تاییدیه تحصیلی (بارگذاری در فیلد فرم شماره یک )

بارگذاری فرم تعهد کسر مدرک

بارگذاری تصویر ریزنمرات مقطع مقاطع دانشگاهی در صورت دارا بودن

توجه : مجددا تاکید می‌گردد ، نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید

توجه : در این مرحله لازم است با کلیک دکمه ثبت، به مرحله  ثبت نام الکترونیکی خود خاتمه دهید.

بعد از طی مرحله ثبت نام الکترونیکی و وصول مدارک پستی ،اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می‌شود و در صورت کامل و بدون نقص بودن مدارک و  اطلاعاتی که بارگذاری کرده‌اید، ثبت نام شما نهایی می‌گردد و در این صورت شماره دانشجویی پذیرفته شده فعال و از این زمان دانشجو تلقی خواهد شد.

بدیهی است ورود پذیرفته شده به سامانه آموزشی موسسه به عنوان دانشجو با نام کاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) از تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ امکان پذیر خواهد بود.