تمدید مهلت ثبت‌نام تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

ضمن عرض تبریک به شما عزیزان جهت قبولی در مقطع کارشناسی ارشد و ابراز خوشحالی از اینکه موسسه فاران مهر دانش را جهت تحصیل دوره تحصیلات تکمیلی خود انتخاب نموده‌اید؛ نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپيوسته سال تحصیلی مهرماه ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با توجه به دستور العمل سازمان سنجش آموزش كشور شرح ذیل می‌باشد:

به منظور انجام دقيق و صحیح فرآیند ثبت نام الكترونيكی، ضروری است قبلا موارد ذيل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.

بدیهی است از تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲  پذیرفته شدگان تمامی رشته‌ها، مرحله ثبت نام الکترونیکی را انجام داده و در همان روز مدارک مورد نیاز اعلام شده را از طریق پست سفارشی به آدرس ذیل ارسال نمایید:

تهران- بزرگراه شهید خرازی- شهرک شهید باقری- خیابان پروفسور سمیعی- جنب دانشگاه پیام نور-

کدپستی ۱۴۹۵۹۳۳۴۰۰

با قید مدارک پذیرفته شده  کارشناسی ارشد ناپیوسته   ۱۴۰۲ و قید عنوان رشته بر روی پاکت پستی

لطفا قبض  پست را نزد خود محفوظ نگه داريد.

لازم به ذکر است ادامه فر آیند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان محترم پس از وصول مدارک  انجام خواهد گرفت. موکدا آخرین مهلت وصول ۲۹ شهریور ماه می‌باشد.

امتحانات پایان‌ترم در این موسسه به‌صورت مجازی و بوسیله نرم‌افزار امن آزمون برگزار می‌گردد.

مراحل ثبت‌نام:

  • ارسال پستی مدارک

  • ثبت‌نام الکترونیکی

ارسال پستی مدارک

مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست :

۱- پرینت قبولی سنجش (دریافت از سایت سازمان سنجش)

۲- ارسال اصل مدرک تحصیلی و ريزنمرات

* اصل مدرک و یا گواهی مدرک کارشناسی پيوسته (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد به همراه ریزنمرات

* اصل مدرک و يا گواهی مدرک كاردانی و كارشناسی ناپيوسته مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و معدل دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته قید شده باشد به همراه ريزنمرات هردو مقطع

* اصل مدرک و یا گواهی سطح دو حوزه علیمه که تاریخ فارغ التحصیلی تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و معدل دوره قید شده باشد.

* پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث صادره از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند باید گواهی معدل کارشناسی خود را که دارای امضا و مهر معاونت فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور است، در زمان ثبت نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

* اصل فرم شماره ۲ (پذیرفته شدگانی که به هر دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره ۲ را تکمیل و ارائه نمایند.)

عدم گذراندن دروس جبرانی در هر رشته منوط به ارسال ريزنمرات رسمی مقاطع ( کاردانی، کارشناسی ناپیوسته-کارشناسی پیوسته) می‌باشد.

۳- پرينت مرحله سوم استعلام مدرک تحصيلی با درج كد رهگيری

توجه داشته باشيد دريافت تاييديه تحصيلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الكترونيكی، از طريق سامانه استعلام مدرک تحصيلی به آدرس https://estelam.msrt.ir (کلیک کنید) ميسر می‌باشد.

۴- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای تمام صفحات شناسنامه

۵- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای کارت ملی ( پشت و رو) (در صورت نداشتن كارت ملی هوشمند، تصوير كارت ملی قديمی ( پشت و رو) به همراه رسيد تعويض كارت ملی)

۶- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی

لازم به ذکر است پذیرفته‌شدگان ذکور مشمول می‌توانند به یکی از روش‌های زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند:

* ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس + ۱۰)

* مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی service.epolice.ir یا epolice.ir (کلیک کنید)

۷- تصوير كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصوير رنگی پشت و رو )

۸- فرم ثبت نام ( با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

۹- فرم تكميل شده مقررات آموزشی ( با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

۱۰- فرم های دستور العمل سازمان سنجش آموزش كشور :

*فرم شماره ۲ : نمونه فرم مدرک كارشناسی و معدل برای آن دسته از پذيرفته شدگانی كه به دلايلی قادر به ارائه اصل مدرک كارشناسی ( ليسانس) نمی‌باشند در آزمون ورودي دوره‌های كارشناسی ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۲ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۳ : فرم تعهد فراغت از تحصيل دانشجويان ترم آخر دوره كارشناسی ( دانشجويان سال آخر كه تا تاريخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصيل می‌شوند) پذيرفته شده در آزمون ورودی دوره‌های كارشناسی ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۲ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۵ : فرم مغايرت عكس داوطلب با چهره عكس الصاق شده بر روی فرم اطلاعات قبولی در آزمون ورودی دوره‌های كارشناسی ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۲ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

نكته : پذيرفته شدگان اتباع خارجی لازم است يكی از مدارک اقامتی يا شناسايی معتبر ذيل را داشته باشند :

-كارت هويت معتبر ويژه اتباع خارجی

-گذرنامه معتبر ( با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

-دفترچه پناهندگی سياسی صادره از نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران

-کارت هویت ویژه اتباع غیر ایرانی دارای اعتبار در همان سال بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

-آخرين كارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجی وزارت كشور

 -“دفترچه مخصوص مدرک اقامت ویژه ” صادره از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

 تبصره : اقامت اتباع غیرایرانی در کل استان ( به استثناء منطقه خجیر در منطقه ۱۳ شهرداری تهران برای اتباع افغانی ) بلامانع می باشد.

۱۱- فيش واريزی مطابق با جدول شهريه (انتهای همین صفحه)

۱۲- شش قطعه عكس پرسنلی رنگی زمينه سفيد ۳*۴

۱۳- فرم تعهد كسر مدرک ( با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

ثبت‌نام الکترونیکی

مهلت ثبت نام الكترونيكی تمامی رشته‌ها از تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ می‌باشد.

۱- ابتدا به لينك faranlms.com وارد شوید و كد داوطلبی و كد ملی خود را (ده رقمی و بدون فاصله) با دقت تمام درج نمایید و سپس با رويت «√ من دانشجوي پذيرفته می‌باشم» وارد سامانه شوید.

در این مرحله شما وارد سامانه LMS شده‌اید.

۲- در سمت راست سامانه به ترتيب زير كليک نموده تا صفحه مشخصات خود را مشاهده نماييد:

سيستم جامع مديريت آموزش ⇐ واحد تعاريف ⇐  پذيرفته شدگان ⇐  تكميل ثبت نام پذيرفته شدگان

 پس از طی اين مراحل، صفحه مشخصات شما با عنوان تكميل اطلاعات دانشجوی پذيرفته شده نمايش داده می‌شود.

توجه : در اين مرحله نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غير فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.

اطلاعات مندرج بر روی اين صفحه، اطلاعاتی است كه شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام كرده و بر اساس آن پذيرفته شده‌ايد. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغايرت و امكان ويرايش، آن‌ها را اصلاح نماييد.

توجه : در اين مرحله به هيچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، كليد ثبت را نزنيد.

۳- سپس بر روي گزينه الصاق مدارک ( قسمت پايين صفحه ) كليک نموده و مدارک را به ترتيب زير بارگذاری (آپلود) نماييد:

نكته : حجم فايل‌های اسكن شده می‌بايست حداكثر ۴۰۰ كيلوبايت، شفاف با فرمت “jpg” و يا “jpeg” باشد و مراقب باشيد معكوس و يا مورب نباشد. در مواردی مانند اسكن صفحات شناسنامه، همه صفحات در يک فايل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی لازم جهت بارگذاری در سامانه :

بارگذاری تصويرعكس ۴*۳ تمام رخ

بارگذاری تصوير تمام صفحات شناسنامه (دريک فايل)

بارگذاری تصوير كارت ملی (در يک فايل)

بارگذاری كارت پايان خدمت و يا معافيت دائم پشت و رو (در يک فايل)

بارگذاری تصوير اصل مدرک تحصيلی كارشناسی پيوسته و يا تصاوير اصل مدرک كاردانی به همراه كارشناسی ناپيوسته (در يک فايل)

بارگذاری تصوير رنگی كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( دريک فايل)

بارگذاری تصوير فيش پرداختی شهريه ( مطابق جدول درج شده در انتهای همین صفحه )

بارگذاری تصوير استعلام مدرک تحصيلی با درج كد رهگيری با توجه به بند ۳ (بارگذاری در فيلد فرم شماره يک )

بارگذاری فرم تعهد كسر مدرک

بارگذاری تصوير ريزنمرات دارندگان مدرک كارشناسی پيوسته و يا ريزنمرات دارندگان مدرک كاردانی به همراه كارشناسی ناپيوسته (در فيلد مدرک كاردانی يا ريزنمرات تهيه شده در يک فايل)

توجه : مجددا تاكيد می گردد، نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غير فعال مندرج در صفحه  مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.

۴- توجه : در اين مرحله لازم است با كليک دكمه ثبت، به مرحله ثبت نام الكترونيكی خود خاتمه دهيد.

بعد از طی مرحله  ثبت نام الكترونيكی و وصول مدارک پستی، اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می‌شود و در صورت كامل و بدون نقص بودن مدارک و اطلاعاتی كه بارگذاری كرده‌ايد، ثبت نام شما نهايی می‌گردد و در اين صورت شماره دانشجويی پذيرفته شده فعال خواهد شد.

بديهی است ورود پذيرفته شده به سامانه آموزشی (faranlms.com) موسسه به عنوان دانشجو با نام كاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) از تاریخ ۴ مهرماه ۱۴۰۲ امکان‌پذیر خواهد بود.

موفق باشید

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد – ترم اول ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد - ترم اول ورودی های سال تحصیلی 1403-1402

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳

شماره شبای حساب بانک ملت موسسه آموزش عالی فاران مهردانش
IR670120000000008726794883