راهنمای ثبت‌نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته مهر سال ۱۴۰۵_۱۴۰۴

باتوجه به دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور

به منظور انجام دقیق و صحیح فرآیند ثبت نام الکترونیکی ، ضروری است قبلا موارد ذیل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.

بدیهی است از تاریخ ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۴ لغایت ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۴ ، مرحله ی ثبت نام الکترونیکی را انجام داده و در همان روز مدارک مورد نیاز اعلام شده را از طریق پست سفارشی به آدرس ذیل ارسال نمایید:

تهران- بزرگراه شهید خرازی- شهرک شهید باقری- خیابان پروفسور سمیعی- جنب دانشگاه پیام نور-موسسه آموزش عالی فاران مهردانش کدپستی ۱۴۹۵۹۳۳۴۰۰

با قید مدارک پذیرفته شده ی کارشناسی پیوسته مهر ماه ۱۴۰۴ رشته………………… بر روی پاکت پستی – لطفا قبض پست را نزد خود محفوظ نگه دارید.

ادامه ی فرآیند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان محترم پس از وصول مدارک انجام خواهد گرفت.

موکدا آخرین مهلت وصول مدارک ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ می باشد.

لازم به ذکر است صرفا ثبت نام الکترونیکی و واریز شهریه، ثبت نام قطعی تلقی نمی شود بلکه پس از دریافت مدارک از طریق پست به صورت کامل، فرآیند ثبت نام تکمیل می گردد و بعد از این مرحله، فرد پذیرفته شده، دانشجو تلقی می گردد.

بدیهی است مسئولیت هرگونه مغایرت در اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور با مدارک ارسال شده به عهده پذیرفته شده می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست :

۱- پرینت قبولی سنجش ( استخراج از سایت سازمان سنجش )

۲- ارسال اصل مدرک تحصیلی ( همان مدرک اعلام شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام در سایت سازمان سنجش) که تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ باشد به همراه ریزنمرات

*نظام قدیم آموزش متوسطه:

«» اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره ی چهار یا شش ساله دبیرستان یا هنرستان با مهر و امضا

«» گواهی تحصیلی سال ماقبل و ۲ سال ماقبل دیپلم با مهر و امضا

«» اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم با قید معدل کتبی دیپلم با مهر و امضا

*نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

«» اصل مدرک یا گواهی پایان دوره ی پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی

«» اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضا

«» اصل مدرک یا گواهی سال ماقبل دیپلم

«» اصل کارنامه ی تحصیلی دیپلم متوسطه (ریاضی فیزیک-علوم تجربی-علوم انسانی-علوم و معارف اسلامی ) در هر یک از سال های ۱۳۸۴ به بعد

«» اصل کارنامه ی تحصیلی دوره ی پیش دانشگاهی ( ریاضی فیزیک-علوم تجربی-علوم انسانی-علوم و معارف اسلامی و هنر ) از سال ۱۳۹۱

*نظام آموزشی جدید یا ۳-۳-۶:

«» اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه ( پایه دوازدهم نظام جدید آموزشی )

«» اصل کارنامه ی تحصیلی ۳ سال آخر دبیرستان ( پایه دهم تا دوازدهم)

*در صورت دارا بودن مدرک کاردانی علاوه بر ارسال یکی از موارد فوق لازم است اصل مدرک و یا گواهی مدرک کاردانی به همراه ریزنمرات را با مابقی مدارک نیز ارسال نمایید.

۳- اقدام در خصوص درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی ( سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) به صورت مجزا و الکترونیکی در سامانه ” تاییدیه تحصیلی ” به آدرس http://emt.medu.ir که پس از کامل شدن فرآیند درخواست ، لازم است کد پیگیری هر ۲ مورد را دریافت نموده و این کدها را به صورت مکتوب با سایر مدارک ارسال نمایید.

الف : برای فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن، نیازی به مراجعه ی حضوری به مدارس و منطقه آموزش و پرورش محل تحصیل نمی باشد.

ب : فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه ، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید ، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

ج: دارندگان دیپلم شاخه نظری(نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.

۴- کپی برابر اصل دفترخانه ای تمام صفحات شناسنامه

۵- کپی برابر اصل دفترخانه ای کارت ملی ( پشت و رو)

در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند ،تصویر کارت ملی قدیمی ( پشت و رو) به همراه رسید تعویض کارت ملی

۶- کپی برابر اصل دفترخانه ای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان ذکور مشمول می توانند به یکی از روش های زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند :

*ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰)

*مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی epolice.ir

۷- تصویر کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصویر رنگی پشت و رو )

۸–فرم ثبت نام ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (کلیک نمایید)

۹-فرم تکمیل شده ی مقررات آموزشی ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (کلیک نمایید)

۱۰-فرم های دفترچه ثبت نام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور :

* فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور (فرم شماره ۱)

*فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه منطقه ۱، رزمندگان و ایثارگران (فرم شماره ۲)

*فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی(به غیر از رشته های گروه آموزش پزشکی) سهمیه های مناطق ۲ و۳ (فرم شماره ۳)

*فرم مغایرت عکس داوطلب با چهره عکس الصاق شده بر روی فرم اطلاعات قبولی (فرم شماره۶)

*فرم اخذ تعهد از دارندگان مدرک کاردانی”داوطلبان مرد”پذیرفته شده در رشته های تحصیلی مربوط در گروه ذیربط (فرم شماره ۸)

*فرم اخذ تعهد برای پذیرفته شدگانی که تناقض معدل کتبی نهایی دارند.(رشته های بدون آزمون) (فرم شماره ۱۲)

*تعهدنامه به کمیته انضباطی (فرم شماره ۱۷)

*فرم مشخصات داوطلبان افغانستانی و عراقی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ (فرم شماره ۱۸)

نکته : پذیرفته شدگان اتباع خارجی لازم است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر ذیل را داشته باشند :

__ گذرنامه ی دارای حداقل ۶ ماه مجوز اقامت

__ دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

__ کارت هویت ویژه اتباع غیر ایرانی دارای اعتبار در همان سال بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

__ آخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

۱۱-فیش واریزی با توجه به جدول شهریه

۱۲-شش قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید ۳*۴

۱۳-فرم تعهد کسر مدرک ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (کلیک نمایید)

مراحل ثبت نام الکترونیکی:

*ابتدا به لینک faranlms.com وارد شوید.

*صفحه ورود کاربران (مطابق شکل بالا) را مشاهده می نمایید.

*در محل کد داوطلبی، کد ملی (ده رقمی و بدون فاصله ) خود را درج نمایید.

*سپس در محل رمز مجدد کد ملی (ده رقمی و بدون فاصله ) خود را با دقت تمام درج نمایید.

* با رویت تیک “ من دانشجوی پذیرفته می باشم” کلمه “ورود” را کلیک نمایید.

*حالا وارد سامانه lms شده اید.

*سمت راست سامانه مطابق شکل زیر اسامی و عباراتی را مشاهده می کنید ،این اقدامات را انجام دهید :

الف-سیستم جامع مدیریت را باز کنید.

ب-واحد تعاریف را مشاهده می کنید.

ج-“پذیرفته شدگان” را باز کنید.

د-عبارت ” تکمیل ثبت نام پذیرفته شدگان” مشاهده می شود.

*در این مرحله، صفحه مشخصات شما با عنوان تکمیل اطلاعات دانشجوی پذیرفته شده نمایش داده می شود.

توجه : در این مرحله نسبت به یادداشت شماره دانشجویی مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

* اطلاعات مندرج بر روی این صفحه، اطلاعاتی است که شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام کرده و بر اساس آن پذیرفته شده اید.لازم است موارد را بررسی و در صورت مغایرت و امکان ویرایش ،آنها را اصلاح نمایید.

توجه : در این مرحله به هیچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی ، کلید ثبت را نزنید.

*سپس بر روی گزینه ی الصاق مدارک ( قسمت پایین صفحه ) کلیک نموده و مدارک را به ترتیب زیر بارگذاری (آپلود) نمایید.

نکته : حجم فایل های اسکن شده می بایست حداکثر ۴۰۰ کیلوبایت ،شفاف با فرم “jpg” و یا “jpeg” باشد و مراقب باشید وارونه یا مورب نباشند.مواردی مانند اسکن صفحات شناسنامه، تمام صفحات در یک فایل اسکن شده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی :

بارگذاری تصویرعکس ۴*۳ تمام رخ

بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه

بارگذاری تصویر کارت ملی و درصورت دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم پشت و رو (در یک فایل)

بارگذاری تصویر اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به شرح بند ۲

بارگذاری تصویر رنگی کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( دریک فایل)

بارگذاری تصویر فیش پرداختی شهریه

بارگذاری تصویر رسید درخواست تاییدیه ی تحصیلی (کلیک نمایید)

بارگذاری فرم تعهد کسر مدرک (برای دریافت کلیک نمایید)

توجه : مجددا تاکید می­گردد، نسبت به یادداشت شماره­ دانشجویی مندرج در صفحه­ مشخصات اقدام نموده و­آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

توجه : در این مرحله لازم است با کلیک دکمه ی ثبت، به مرحله ی ثبت نام الکترونیکی خود خاتمه دهید.

بعد از طی مرحله ی ثبت نام الکترونیکی و وصول مدارک پستی ،اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می شود و در صورت کامل و بدون نقص بودن مدارک و اطلاعاتی که بارگذاری کرده اید، ثبت نام الکترونیکی شما نهایی می گردد و در این صورت شماره دانشجویی پذیرفته شده فعال خواهد شد.

بدیهی است ورود پذیرفته شده به سامانه آموزشی موسسه به عنوان دانشجو با نام کاربری ( که همان شماره دانشجویی است ) و رمز ورود ( که همان کد ملی است ) و هم چنین حذف تیک

من دانشجوی پذیرفته شده می باشم از تاریخ ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۴ و پس از وصول مدارک ارسال شده از طریق پست، امکان پذیر خواهد بود.

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته – ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴

 

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش: ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش: ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳

شماره شبای حساب بانک ملت موسسه آموزش عالی فاران مهردانش
IR670120000000008726794883