راهنمای ثبت نام الکترونیکی کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شدگان بهمن ۱۴۰۳
ضمن عرض تبریک به شما عزیزان جهت قبولی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و ابراز خوشحالی از اینکه موسسه فاران مهر دانش را جهت تحصیل خود انتخاب نمودهاید؛ نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی بهمن ماه ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با توجه به دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور شرح ذیل میباشد:
به منظور انجام دقیق و صحیح فرآیند ثبت نام الکترونیکی، ضروری است قبلا موارد ذیل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.
بدیهی است از تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۳ لغایت ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۳ ، مرحله ثبت نام الکترونیکی را انجام داده و در همان روز مدارک مورد نیاز اعلام شده را از طریق پست سفارشی به آدرس ذیل ارسال نمایید: تهران- بزرگراه شهید خرازی- شهرک شهید باقری- خیابان پروفسور سمیعی- جنب دانشگاه پیام نور- موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش
کدپستی ۱۴۹۵۹۳۳۴۰۰
با قید مدارک پذیرفته شده کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه ۱۴۰۳ و قید عنوان رشته تحصیلی بر روی پاکت پستی
لطفا قبض پست را نزد خود محفوظ نگه دارید.
ادامه فر آیند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان محترم پس از وصول مدارک انجام خواهد گرفت. موکدا آخرین مهلت وصول ۵ اسفند ماه ۱۴۰۳ میباشد.
لازم به ذکر است صرفا ثبت نام الکترونیکی و واریز شهریه ، ثبت نام قطعی تلقی نمیشود بلکه پس از دریافت مدارک از طریق پست به صورت کامل، فرآیند ثبت نام تکمیل میگردد و بعد از این مرحله، فرد پذیرفته شده ، دانشجو تلقی میگردد.
امتحانات پایانترم در این موسسه بهصورت مجازی و بوسیله نرمافزار امن آزمون برگزار میگردد.
مراحل ثبتنام:
ارسال پستی مدارک
مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست :
۱- پرینت قبولی سنجش (دریافت از سایت سازمان سنجش)
۲- ارسال اصل مدرک و یا گواهی مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) که تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر ۱۴۰۳/۱۱/۳۰باشد به همراه ریزنمرات
۳- پرینت مرحله سوم استعلام مدرک تحصیلی با درج کد رهگیری
توجه داشته باشید دریافت تاییدیه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الکترونیکی، از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس https://estelam.msrt.ir (کلیک کنید) میسر میباشد.
۴- کپی برابر اصل دفترخانهای تمام صفحات شناسنامه
۵- کپی برابر اصل دفترخانهای کارت ملی ( پشت و رو) (در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند، تصویر کارت ملی قدیمی (پشت و رو) به همراه رسید تعویض کارت ملی)
۶- کپی برابر اصل دفترخانهای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی
لازم به ذکر است پذیرفتهشدگان ذکور مشمول میتوانند به یکی از روشهای زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند:
* ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس + ۱۰)
* مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی service.epolice.ir یا epolice.ir (کلیک کنید)
۷- تصویر کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصویر رنگی پشت و رو )
۸- فرم ثبت نام ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده )(جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)
۹- فرم تکمیل شده مقررات آموزشی ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)
۱۰- فرم های دفترچه ثبتنام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور :
* فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ (جهت دریافت فرم کلیک نمایید)
* فرم مخصوص میانگین نمرات و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی داوطلب شرکت در آزمون ورودی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)
* فرم شماره ۱ : فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دفترچه راهنمای آزمون (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)
* فرم شماره ۳ : فرم تعهد مبنی بر تسویه با صندوق رفاه دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)
* فرم شماره ۵ : فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر گذراندن دروس پیش نیاز رشته قبولی کارشناسی ناپیوسته نامتناسب با رشته فارغ التحصیلی کاردانی آنها (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)
* فرم شماره ۶ : فرم جایگزین گواهی فراغت از تحصیل پذیرفته شدگانی که تا زمان ثبت نام موفق به اخذ گواهی خود نشده اند. (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)
نکته : پذیرفته شدگان اتباع خارجی لازم است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر ذیل را داشته باشند :
– کارت هویت معتبر ویژه اتباع غیر ایرانی دارای اعتبار در همان سال بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور
-گذرنامه ی معتبر ( با حداقل شش ماه اقامت معتبر)
-دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
-آخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور
۱۱- فیش واریزی مطابق با جدول شهریه (انتهای همین صفحه)
۱۲- شش قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید ۳*۴
۱۳- فرم تعهد کسر مدرک ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)
ثبتنام الکترونیکی
* ابتدا به لینک faranlms.com وارد شوید.
* صفحه ورود کاربران (مطابق شکل زیر) را مشاهده می نمایید:
* شماره داوطلبی خود در سازمان سنجش را در محل مربوطه درج نمایید.
* سپس کد ملی (ده رقمی و بدون فاصله ) خود را با دقت تمام در محل مربوطه درج نمایید.
* با رویت” من دانشجوی پذیرفته میباشم” کلمه “ورود” را کلیک نمایید.
* حالا وارد سامانه lms شده اید.
* سمت راست سامانه مطابق شکل زیر اسامی و عباراتی را مشاهده می کنید ،این اقدامات را انجام دهید :
سیستم جامع مدیریت آموزش ⇐ واحد تعاریف ⇐ پذیرفته شدگان ⇐ تکمیل ثبت نام پذیرفته شدگان
* در این مرحله ، صفحه مشخصات شما با عنوان تکمیل اطلاعات دانشجوی پذیرفته شده نمایش داده میشود.
توجه : در این مرحله نسبت به یادداشت شماره دانشجویی مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.
* اطلاعات مندرج بر روی این صفحه، اطلاعاتی است که شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام کرده و بر اساس آن پذیرفته شدهاید. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغایرت و امکان ویرایش، آنها را اصلاح نمایید.
توجه : در این مرحله به هیچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، کلید ثبت را نزنید.
۳- سپس بر روی گزینه الصاق مدارک ( قسمت پایین صفحه ) کلیک نموده و مدارک را به ترتیب زیر بارگذاری (آپلود) نمایید:
نکته : حجم فایلهای اسکن شده میبایست حداکثر ۴۰۰ کیلوبایت، شفاف با فرمت “jpg” و یا “jpeg” باشد و مراقب باشید معکوس و یا مورب نباشد. در مواردی مانند اسکن صفحات شناسنامه، همه صفحات در یک فایل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.
مدارک الصاقی لازم جهت بارگذاری در سامانه :
بارگذاری تصویرعکس ۴*۳ تمام رخ
بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه
بارگذاری تصویر کارت ملی و در صورت دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم پشت و رو (در یک فایل)
بارگذاری تصویر اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
بارگذاری تصویر رنگی کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( دریک فایل)
بارگذاری تصویر فیش پرداختی شهریه ( مطابق جدول درج شده در انتهای همین صفحه )
بارگذاری تصویر رسید درخواست تاییدیه تحصیلی (کلیک نمایید)
بارگذاری فرم تعهد کسر مدرک (برای دریافت کلیک نمایید)
بارگذاری تصویر ریزنمرات مقطع کاردانی (فوق دیپلم) (در فیلد مدرک کاردانی یا ریز نمرات)
توجه : مجددا تاکید می گردد، نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.
توجه : در این مرحله لازم است با کلیک دکمه ثبت، به مرحله ثبت نام الکترونیکی خود خاتمه دهید.
بعد از طی مرحله ثبت نام الکترونیکی و وصول مدارک پستی، اطلاعات شما توسط موسسه بررسی میشود و در صورت کامل و بدون نقص بودن مدارک و اطلاعاتی که بارگذاری کردهاید، ثبت نام شما نهایی میگردد و در این صورت شماره دانشجویی پذیرفته شده فعال خواهد شد و از این زمان دانشجو تلقی خواهید شد.
بدیهی است ورود پذیرفته شده به سامانه آموزشی (faranlms.com) موسسه به عنوان دانشجو با نام کاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) ، پس از وصول مدارک ارسالی از طریق پست و از تاریخ ۵ اسفندماه ۱۴۰۳ امکانپذیر خواهد بود.
موفق باشید.
شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش: ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱
شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش: ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳
شماره شبای حساب بانک ملت موسسه آموزش عالی فاران مهردانش
IR670120000000008726794883
جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته – ترم دوم ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳