ضمن عرض تبریک به شما عزیزان جهت قبولی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و ابراز خوشحالی از اینکه موسسه فاران مهر دانش را جهت تحصیل خود انتخاب نموده‌اید؛ نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپيوسته سال تحصیلی مهرماه ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با توجه به دستور العمل سازمان سنجش آموزش كشور شرح ذیل می‌باشد:

به منظور انجام دقيق و صحیح فرآیند ثبت نام الكترونيكی، ضروری است قبلا موارد ذيل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.

بدیهی است از تاریخ ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۲  ، مرحله ثبت نام الکترونیکی را انجام داده و در همان روز مدارک مورد نیاز اعلام شده را از طریق پست سفارشی به آدرس ذیل ارسال نمایید:

تهران- بزرگراه شهید خرازی- شهرک شهید باقری- خیابان پروفسور سمیعی- جنب دانشگاه پیام نور- موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش

کدپستی ۱۴۹۵۹۳۳۴۰۰

با قید مدارک پذیرفته شده  کارشناسی ناپیوسته مهرماه  ۱۴۰۲ و قید عنوان رشته تحصیلی بر روی پاکت پستی

لطفا قبض  پست را نزد خود محفوظ نگه داريد.

 ادامه فر آیند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان محترم پس از وصول مدارک انجام خواهد گرفت. موکدا آخرین مهلت وصول ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲ می‌باشد.

لازم به ذکر است صرفا ثبت نام الکترونیکی و واریز شهریه ، ثبت نام قطعی تلقی نمی‌شود بلکه پس از دریافت مدارک از طریق پست به صورت کامل، فرآیند ثبت نام تکمیل می‌گردد و بعد از این مرحله، فرد پذیرفته شده ، دانشجو تلقی می‌گردد.

امتحانات پایان‌ترم در این موسسه به‌صورت مجازی و بوسیله نرم‌افزار امن آزمون برگزار می‌گردد.

مراحل ثبت‌نام:

  • ارسال پستی مدارک

  • ثبت‌نام الکترونیکی

ارسال پستی مدارک

مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست :

۱- پرینت قبولی سنجش (دریافت از سایت سازمان سنجش)

۲- ارسال اصل مدرک و یا گواهی مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) که تاریخ  فارغ التحصیلی حداکثر ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ باشد به همراه ریزنمرات

۳- پرينت مرحله سوم استعلام مدرک تحصيلی با درج كد رهگيری

توجه داشته باشيد دريافت تاييديه تحصيلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الكترونيكی، از طريق سامانه استعلام مدرک تحصيلی به آدرس https://estelam.msrt.ir (کلیک کنید) ميسر می‌باشد.

۴- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای تمام صفحات شناسنامه

۵- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای کارت ملی ( پشت و رو) (در صورت نداشتن كارت ملی هوشمند، تصوير كارت ملی قديمی (پشت و رو) به همراه رسيد تعويض كارت ملی)

۶- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی

لازم به ذکر است پذیرفته‌شدگان ذکور مشمول می‌توانند به یکی از روش‌های زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند:

* ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس + ۱۰)

* مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی service.epolice.ir یا epolice.ir (کلیک کنید)

۷- تصوير كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصوير رنگی پشت و رو )

۸- فرم ثبت نام ( با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

۹- فرم تكميل شده مقررات آموزشی ( با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

۱۰- فرم های دفترچه ثبت‌نام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش كشور :

* فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم مخصوص میانگین نمرات و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی داوطلب شرکت در آزمون ورودی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۱ : فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دفترچه راهنمای آزمون (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۳ : فرم تعهد مبنی بر تسویه با صندوق رفاه دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۵ : فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر گذراندن دروس پیش نیاز رشته قبولی کارشناسی ناپیوسته نامتناسب با رشته فارغ التحصیلی کاردانی آنها (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

*  فرم شماره ۶ : فرم جایگزین گواهی فراغت از تحصیل پذیرفته شدگانی که تا زمان ثبت نام موفق به اخذ گواهی خود نشده اند. (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

نكته : پذيرفته شدگان اتباع خارجی لازم است يكی از مدارک اقامتی يا شناسايی معتبر ذيل را داشته باشند :

 – كارت هويت معتبر ويژه اتباع غیر ایرانی دارای اعتبار در همان سال بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

-گذرنامه ي معتبر ( با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

-دفترچه پناهندگي سياسي صادره از نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران

-آخرين كارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت كشور

۱۱- فيش واريزی مطابق با جدول شهريه (انتهای همین صفحه)

۱۲- شش قطعه عكس پرسنلی رنگی زمينه سفيد ۳*۴

۱۳- فرم تعهد كسر مدرک ( با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

ثبت‌نام الکترونیکی

* ابتدا به لينک faranlms.com وارد شوید.

* صفحه ورود کاربران (مطابق شکل زیر) را مشاهده می نمایید:

فاران مهر دانش

* شماره داوطلبی خود در سازمان سنجش را در محل مربوطه درج نمایید.

* سپس کد ملی (ده رقمی و بدون فاصله ) خود را با دقت تمام در محل مربوطه درج نمایید.

* با رويت” من دانشجوی پذيرفته می‌باشم” کلمه “ورود” را کلیک نمایید.

* حالا وارد سامانه lms شده اید.

* سمت راست سامانه مطابق شکل زیر اسامی و عباراتی را مشاهده می کنید ،این اقدامات را انجام دهید :

سيستم جامع مديريت آموزش ⇐ واحد تعاريف ⇐  پذيرفته شدگان ⇐  تكميل ثبت نام پذيرفته شدگان

* در این مرحله ، صفحه مشخصات شما با عنوان تكميل اطلاعات دانشجوی پذيرفته شده نمايش داده می‌شود.

توجه : در اين مرحله نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غير فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.

* اطلاعات مندرج بر روی اين صفحه، اطلاعاتی است كه شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام كرده و بر اساس آن پذيرفته شده‌ايد. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغايرت و امكان ويرايش، آن‌ها را اصلاح نماييد.

توجه : در اين مرحله به هيچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، كليد ثبت را نزنيد.

۳- سپس بر روی گزينه الصاق مدارک ( قسمت پايين صفحه ) كليک نموده و مدارک را به ترتيب زير بارگذاری (آپلود) نماييد:

نكته : حجم فايل‌های اسكن شده می‌بايست حداكثر ۴۰۰ كيلوبايت، شفاف با فرمت “jpg” و يا “jpeg” باشد و مراقب باشيد معكوس و يا مورب نباشد. در مواردی مانند اسكن صفحات شناسنامه، همه صفحات در يک فايل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی لازم جهت بارگذاری در سامانه :

بارگذاری تصويرعكس ۴*۳ تمام رخ

بارگذاری تصوير صفحه اول شناسنامه

بارگذاری تصوير كارت ملی و در صورت دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم پشت و رو (در يک فايل)

بارگذاری تصوير اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

بارگذاری تصوير رنگی كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( دريک فايل)

بارگذاری تصوير فيش پرداختی شهريه ( مطابق جدول درج شده در انتهای همین صفحه )

بارگذاری تصوير رسيد درخواست تاييديه  تحصيلی (بارگذاری در فيلد فرم شماره يک )

بارگذاری فرم تعهد كسر مدرک

بارگذاری تصوير ريزنمرات مقطع کاردانی (فوق دیپلم) (در فیلد مدرک کاردانی یا ریز نمرات)

توجه : مجددا تاكيد می گردد، نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غير فعال مندرج در صفحه  مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.

 توجه : در اين مرحله لازم است با كليک دكمه ثبت، به مرحله ثبت نام الكترونيكی خود خاتمه دهيد.

بعد از طی مرحله  ثبت نام الكترونيكی و وصول مدارک پستی، اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می‌شود و در صورت كامل و بدون نقص بودن مدارک و اطلاعاتی كه بارگذاری كرده‌ايد، ثبت نام شما نهايی می‌گردد و در اين صورت شماره دانشجويی پذيرفته شده فعال خواهد شد و از این زمان دانشجو تلقی خواهید شد.

بديهی است ورود پذيرفته شده به سامانه آموزشی (faranlms.com) موسسه به عنوان دانشجو با نام كاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) از تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ امکان‌پذیر خواهد بود.

موفق باشید

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته – ترم اول ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته - ترم اول ورودی های سال تحصیلی 1403-1402

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳

شماره شبای حساب بانک ملت موسسه آموزش عالی فاران مهردانش
IR670120000000008726794883