تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته تا ۶ بهمن ۱۴۰۰ 

نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۰

به منظور انجام دقیق و صحیح فرآیند ثبت نام الکترونیکی، ضروری است قبلا موارد ذیل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.

بدیهی است در تاریخ ۳ و ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ (این تاریخ تا ۶ بهمن ۱۴۰۰ تمدید شده است) نسبت به مرحله ی ثبت نام الکترونیکی اقدام نموده و در همان روز نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز از طریق پست سفارشی یا پیشتاز  به آدرس اصلی موسسه به نشانی: تهران، منطقه ۲۲، بزرگراه شهید خرازی، خروجی شهرک شهید باقری، خیابان پروفسور سمیعی، نبش خیابان سلامت، جنب دانشگاه پیام نور، کد پستی ۱۴۹۵۹۰۰۰۹۹  با قید مدارک کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه ۱۴۰۰ بر روی پاکت پستی اقدام نموده و قبض پست را نزد خود محفوظ نگه دارید.

لازم به ذکر است پس از وصول مدارک حداکثر تا تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰، ادامه ی فرآیند ثبت نام و انتخاب واحد ( ترم اول توسط موسسه) امکان پذیر خواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست :

۱-پرینت قبولی سنجش ( استخراج از سایت سازمان سنجش ) (جهت ورود به صفحه مربوطه اینجا کلیک کنید)

۲-ارسال اصل مدرک و یا گواهی مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) که تاریخ  فارغ التحصیلی حداکثر ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ باشد به همراه ریزنمرات

۳-پرینت مرحله ی سوم استعلام مدرک تحصیلی با درج کد رهگیری

توجه داشته باشید دریافت تاییدیه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الکترونیکی ، از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس : http://estelam.msrt.ir

۴- تصویر شناسنامه ( تمامی صفحات )

۵-تصویر کارت ملی ( پشت و رو)

در صورت نداشتن  کارت ملی هوشمند ،تصویر کارت ملی قدیمی ( پشت و رو) به همراه رسید تعویض کارت ملی

۶-تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان ذکور مشمول می توانند به یکی از روش های زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند :

*ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰)

*مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی epolice.ir یا service.epolice.ir

۷- تصویر کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصویر رنگی پشت و رو )(جهت دانلود فرم درخواست استفاده از کمک هزینه بنیاد شهید اینجا کلیک کنید)

۸-تصویر دفترچه بیمه خدمات درمانی –تامین اجتماعی- ارتش و ….( صفحه مشخصات)

۹-فرم ثبت نام ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

۱۰-فرم تکمیل شده مقررات آموزشی ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده )(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

۱۱-فرم های دفترچه ثبت نام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور :

* فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در مرحله صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال ۱۴۰۰(جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم مخصوص میانگین نمرات و تعداد واحد های گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کاردانی متقاضی شرکت در مرحله پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۰ (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم شماره ۱ : فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دفترچه راهنمای آزمون (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم شماره ۲ : فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر نداشتن مدرک با ارزش بالاتر از کارشناسی ، عدم اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر از کارشناسی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۴ : فرم تعهد مبنی بر تسویه با صندوق رفاه دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۶ : فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان مبنی بر گذراندن دروس پیش نیاز رشته قبولی کارشناسی ناپیوسته نامتناسب با رشته فارغ التحصیلی کاردانی آنها (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۷ : فرم جایگزین گواهی فراغت از تحصیل پذیرفته شدگانی که تا زمان ثبت نام موفق به اخذ گواهی خود نشده اند. (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم شماره ۹ : فرم تعهد نامه (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

نکته : پذیرفته شدگان اتباع خارجی لازم است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر ذیل را داشته باشند :

-کارت هویت معتبر ویژه اتباع خارجی

-گذرنامه معتبر ( با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

-دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

-آخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

۱۲-فیش واریزی با توجه به جدول شهریه

جدول شهریه مقطع کارشناسی ناپیوسته برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش

ردیف مقطع نام رشته تعداد واحد درسی پیش‌بینی شده برای ترم اول شهریه ثابت (به ریال) جمع شهریه متغیر به ازای واحدهای اخذ شده (به ریال) جمع کل (به ریال)
۱ کارشناسی ناپیوسته حسابداری ۲۰ واحد ۱۲۰۰۰۰۰۰ ۲۱۶۰۰۰۰۰ ۳۳۶۰۰۰۰۰
۲ کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی نرم‌افزار کامپیوتر ۱۸ واحد ۱۳۵۰۰۰۰۰ ۲۲۶۰۰۰۰۰ ۳۶۱۰۰۰۰۰

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳

۱۳-شش قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید ۳*۴

۱۴-فرم تعهد کسر مدرک ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)

مراحل ثبت نام الکترونیکی:

*ابتدا به لینک  faranlms.com وارد شوید.

*سپس با درج شماره پرونده (در بخش کد داوطلبی )  ثبت نامی در سازمان سنجش و کد ملی ۱۰ رقمی  و همچنین با رویت” من دانشجوی پذیرفته می‌باشم” به سامانه وارد شوید.

*در سمت راست سامانه به ترتیب زیر کلیک نموده تا صفحه مشخصات خود را مشاهده نمایید.

*سیستم جامع مدیریت آموزش واحد تعاریف  پذیرفته شدگان تکمیل ثبت نام پذیرفته شدگان

*پس از طی این مراحل، صفحه مشخصات شما با عنوان تکمیل اطلاعات دانشجوی پذیرفته شده نمایش داده می شود.

توجه : در این مرحله نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

* اطلاعات مندرج بر روی این صفحه ، اطلاعاتی است که شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام کرده و بر اساس آن پذیرفته شده اید.لازم است موارد را بررسی و در صورت مغایرت و امکان ویرایش، آنها را اصلاح نمایید.

توجه : در این مرحله به هیچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، کلید ثبت را نزنید.

*سپس بر روی گزینه  الصاق مدارک ( قسمت پایین صفحه ) کلیک نموده و مدارک را به ترتیب زیر بارگذاری (آپلود) نمایید.

نکته : حجم فایل های اسکن شده  می‌بایست حداکثر ۴۰۰ کیلوبایت ،شفاف با فرم “jpg”  و یا “jpeg” باشد و مراقب باشید معکوس و یا مورب نباشد.مواردی مانند اسکن صفحات شناسنامه ، همه صفحات در یک فایل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی:

بارگذاری تصویرعکس ۴*۳ تمام رخ

بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه (دریک فایل)

بارگذاری تصویر کارت ملی و درصورت دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم پشت و رو (در یک فایل)

بارگذاری تصویر اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

بارگذاری تصویر رنگی کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( دریک فایل)

بارگذاری تصویر فیش پرداختی شهریه

بارگذاری تصویر رسید درخواست تاییدیه تحصیلی (بارگذاری در فیلد فرم شماره یک )

بارگذاری فرم تعهد کسر مدرک

بارگذاری تصویر ریزنمرات مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) ( در فیلد مدرک کاردانی یا ریزنمرات )

توجه : مجددا تاکید می‌گردد ، نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

توجه : در این مرحله لازم است با کلیک دکمه ثبت ، به مرحله  ثبت نام الکترونیکی خود خاتمه دهید.

بعد از طی مرحله  ثبت نام الکترونیکی و وصول مدارک پستی ،اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می‌شود و در صورت کامل و بدون نقص بودن مدارک و  اطلاعاتی که بارگذاری کرده اید ، ثبت نام شما نهایی می‌گردد و در این صورت شماره دانشجویی پذیرفته شده فعال و از این زمان دانشجو تلقی خواهد شد.

بدیهی است ورود پذیرفته شده به سامانه آموزشی موسسه به عنوان دانشجو با نام کاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) از تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ امکان پذیر خواهد بود.