به منظور انجام دقیق و صحیح فرآیند ثبت نام الکترونیکی ، ضروری است قبلا موارد ذیل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.

بدیهی است از تاریخ ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت ساعت ۲۴ روز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲  ، مرحله ی ثبت نام الکترونیکی را انجام داده و از ۱۴ فروردین ماه لغایت ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ مدارک مورد نیاز اعلام شده را از طریق پست سفارشی به آدرس ذیل ارسال نمایید:

تهران- بزرگراه شهید خرازی- شهرک شهید باقری- خیابان پروفسور سمیعی- جنب دانشگاه پیام نور-موسسه آموزش عالی فاران مهردانش

کدپستی ۱۴۹۵۹۳۳۴۰۰

با قید مدارک پذیرفته شده ی کارشناسی پیوسته بهمن ماه  ۱۴۰۲ و قید عنوان رشته تحصیلی بر روی پاکت پستی

لطفا قبض  پست را نزد خود محفوظ نگه دارید.

لازم به ذکر است پذیرفته شدگانی که تا روز ۲۶ اسفندماه (ساعت ۲۴) نسبت به ثبت نام الکترونیکی کامل خود اقدام نمایند به عنوان دانشجو تلقی شده و با توجه به مجازی بودن دوره ، دسترسی به محتوای درسی و فعال شدن نام کاربری ایشان در  ۲۷ اسفندماه امکان پذیر می گردد.

در غیر این صورت، تاخیر در انجام ثبت نام الکترونیکی موجب تاخیر در فعال شدن نام کاربری و دسترسی به محتوای درسی بوده و این امر از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ امکان پذیر خواهد شد.

بدیهی است مسئولیت هرگونه مغایرت در اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور با مدارک ارسال شده به عهده پذیرفته شده می باشد.

دقت فرمایید امتحانات پایان‌ترم این موسسه به‌ صورت مجازی و بوسیله نرم‌افزار امن آزمون برگزار می‌گردد.

فرایند ثبت‌نام:

۱-مراحل ثبت‌نام الکترونیکی

* ابتدا به لینک faranlms.com وارد شوید؛ در این مرحله شما

* صفحه ورود کاربران (مطابق شکل زیر) را مشاهده خواهید کرد:

فاران مهر دانش

* شماره پرونده خود در سازمان سنجش را در محل مربوطه (شماره داوطلبی) درج نمایید.

* سپس کد ملی (ده رقمی و بدون فاصله ) خود را با دقت تمام در محل مربوطه درج نمایید.

* با رویت” من دانشجوی پذیرفته می‌باشم” کلمه “ورود” را کلیک نمایید.

* حالا وارد سامانه lms شده اید.

* سمت راست سامانه مطابق شکل زیر اسامی و عباراتی را مشاهده می کنید ،این اقدامات را انجام دهید :

سیستم جامع مدیریت آموزش واحد تعاریف پذیرفته شدگان تکمیل ثبت نام پذیرفته شدگان

* در این مرحله ، صفحه مشخصات شما با عنوان تکمیل اطلاعات دانشجوی پذیرفته شده نمایش داده می‌شود.

توجه : در این مرحله نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

* اطلاعات مندرج بر روی این صفحه، اطلاعاتی است که شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام کرده و بر اساس آن پذیرفته شده‌اید. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغایرت و امکان ویرایش، آن‌ها را اصلاح نمایید.

توجه : در این مرحله به هیچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، کلید ثبت را نزنید.

۳- سپس بر روی گزینه الصاق مدارک ( قسمت پایین صفحه ) کلیک نموده و مدارک را به ترتیب زیر بارگذاری (آپلود) نمایید:

نکته : حجم فایل‌های اسکن شده می‌بایست حداکثر ۴۰۰ کیلوبایت، شفاف با فرمت “jpg” و یا “jpeg” باشد و مراقب باشید معکوس و یا مورب نباشد. در مواردی مانند اسکن صفحات شناسنامه، همه صفحات در یک فایل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی لازم جهت بارگذاری در سامانه :

بارگذاری تصویرعکس ۴*۳ تمام رخ

بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه

بارگذاری تصویر کارت ملی و در صورت دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم پشت و رو (در یک فایل)

بارگذاری تصویر اصل مدرک دیپلم و پیشدانشگاهی به شرح بند ۲

بارگذاری تصویر رنگی کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( دریک فایل)

بارگذاری تصویر فیش پرداختی شهریه ( مطابق جدول درج شده در انتهای همین صفحه )

بارگذاری تصویر رسید درخواست تاییدیه تحصیلی (بارگذاری در فیلد فرم شماره یک )

بارگذاری فرم تعهد کسر مدرک

بارگذاری تصویر ریزنمرات مقاطع دانشگاهی درصورت دارا بودن

توجه : مجددا تاکید می گردد، نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

توجه : در این مرحله لازم است با کلیک دکمه ثبت، به مرحله ثبت نام الکترونیکی خود خاتمه دهید.

بعد از طی مرحله ی  ثبت نام الکترونیکی ،اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می شود و در صورت کامل و بدون نقص بودن مدارک و  اطلاعاتی که بارگذاری کرده اید ، ثبت نام الکترونیکی شما نهایی می گردد و در این صورت شماره دانشجویی پذیرفته شده فعال خواهد شد.

بدیهی است ورود پذیرفته شده به سامانه آموزشی (faranlms.com) موسسه به عنوان دانشجو با نام کاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) و همچنین حذف من دانشجوی پذیرفته شده می‌باشم از تاریخ ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ امکان‌پذیر خواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست از تاریخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ :

۱- پرینت قبولی سنجش (دریافت از سایت سازمان سنجش)

۲- ارسال اصل مدرک تحصیلی (همان مدرک اعلام شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام در سایت سازمان سنجش) که تاریخ  فارغ التحصیلی حداکثر ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ باشد .

*نظام قدیم آموزش متوسطه

  • اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره ی چهار یا شش ساله دبیرستان یا هنرستان با مهر و امضا
  • گواهی تحصیلی سال ماقبل و ۲ سال ماقبل دیپلم با مهر و امضا
  • اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم با قید معدل کتبی دیپلم با مهر و امضا

*نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی

  • اصل مدرک یا گواهی پایان دوره ی پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی
  • اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضا
  • اصل مدرک یا گواهی سال ماقبل دیپلم
  • اصل کارنامه ی تحصیلی دیپلم متوسطه (ریاضی فیزیک-علوم تجربی-علوم انسانی-علوم و معارف اسلامی ) در هر یک از سال های ۱۳۸۴ به بعد
  • اصل کارنامه ی تحصیلی دوره ی پیش دانشگاهی _( ریاضی فیزیک-علوم تجربی-علوم انسانی-علوم و معارف اسلامی و هنر ) از سال ۱۳۹۱

*نظام آموزشی جدید یا ۳-۳-۶

  • اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه ( پایه دوازدهم نظام جدید آموزشی )
  • اصل کارنامه ی تحصیلی ۳ سال آخر دبیرستان ( پایه دهم تا دوازدهم)

*در صورت دارا بودن مدرک کاردانی علاوه بر ارسال یکی از موارد فوق لازم است اصل مدرک و یا گواهی مدرک کاردانی به همراه ریزنمرات را با مابقی مدارک نیز ارسال نمایید.

۳- اقدام در خصوص درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی ( سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) به صورت مجزا  و  الکترونیکی در سامانه    ” تاییدیه تحصیلی ” به آدرس  http://emt.medu.ir   که پس از کامل شدن فرآیند درخواست ، لازم است کد پیگیری هر ۲ مورد را دریافت نموده و این کدها را به صورت مکتوب با سایر مدارک ارسال نمایید.

الف : برای فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن ، نیازی به مراجعه ی حضوری به مدارس و منطق آموزش و پرورش محل تحصیل نمی باشد.

ب : فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن ، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه ، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید ، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

۴- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای تمام صفحات شناسنامه

۵- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای کارت ملی ( پشت و رو) (در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند، تصویر کارت ملی قدیمی (پشت و رو) به همراه رسید تعویض کارت ملی)

۶- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی

لازم به ذکر است پذیرفته‌شدگان ذکور مشمول می‌توانند به یکی از روش‌های زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند:

* ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس + ۱۰)

* مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی service.epolice.ir یا epolice.ir (کلیک کنید)

۷- تصویر کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصویر رنگی پشت و رو )

۸- فرم ثبت نام ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

۹- فرم تکمیل شده مقررات آموزشی ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

۱۰- فرم های دفترچه ثبت‌نام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور :

*فرم شماره ۱ گواهی عنوان رشته تحصیلی)دفترچه راهنمای ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۲ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در مرحله صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری-بهمن ماه سال ۱۴۰۲(جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور (فرم شماره ۱) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم اخذ تعهد برای پذیرفته شدگان دارای تناقص معدل کتبی نهایی دیپلمه های دوره نظری و معدل کل مربوط به دیپلمه های نظام قدیم،فنی و حرفه ای و کاردانش در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (فرم شماره ۵) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم مغایرت عکس داوطلب با چهره عکس الصاق شده بر روی فرم اطلاعات قبولی در آزمون سراسری  ۱۴۰۲ (فرم شماره۶) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم مشخصات داوطلبان افغانستانی و عراقی شرکت کننده در آزمون سراسری سال  ۱۴۰۲ (فرم شماره ۱۶) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

*فرم گواهی تایید برای داوطلبان درگیر بلایای طبیعی در رشته های تحصیلی با آزمون و همچنین پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

نکته : پذیرفته شدگان اتباع خارجی لازم است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر ذیل را داشته باشند :

-کارت هویت معتبر ویژه اتباع خارجی

-گذرنامه ی معتبر ( با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

-دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

– کارت هویت ویژه اتباع غیر ایرانی دارای اعتبار در همان سال بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

-آخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

-“دفترچه مخصوص مدرک اقامت ویژه” صادره از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

تبصره : اقامت اتباع غیرایرانی در کل استان ( به استثناء منطقه خجیر در منطقه ۱۳ شهرداری تهران برای اتباع افغانی ) بلامانع می باشد.

۱۱- تصویر فیش واریزی شهریه مطابق با جدول شهریه (انتهای همین صفحه)

۱۲- شش قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید ۳*۴

۱۳- فرم تعهد کسر مدرک ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

چنانچه پذیرفته شدگان ، دارای دیگر مدارک دانشگاهی می باشند ، لازم است ریزنمرات رسمی خود را جهت بررسی و انجام فرآیند تطبیق (صرفا برای دروس عمومی ) ارسال نمایند.

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته – ترم اول ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته - ترم اول ورودی های سال تحصیلی 1403-1402

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳

شماره شبای حساب بانک ملت موسسه آموزش عالی فاران مهردانش
IR670120000000008726794883

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید: