مقالات علمی پژوهشی موسسه فاران مهر دانش
۱۴۰۱
ردیف | عنوان مقاله | وابستگی نویسندگان | نام کنفرانس | سال ارائه |
---|---|---|---|---|
۱ | معرفی Charles و Postman دو نرم افزار مفید برای تست موبایل و وب اپلیکیشن ها | سعید فرخی-استادیار گروه کامپیوتر موسسه آموزش عالی مجازی فاران مهر دانش ، تهران، ایران
محمدصادق میرزا زاده-دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر موسسه آموزش عالی مجازی فاران مهر دانش |
پانزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات،کامپیوتر و مخابرات | ۱۴۰۱ |
۲ | ارزیابی تاثیر مالی اسپانسری | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد-استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران
مجید اهرابی نیا-دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
سیزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه | ۱۴۰۱ |
۳ | بررسی تاثیر مراحل مدیریت منابع انسانی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر شایستگی مدیران سازمان | منیره عیوضی لوشکانی – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش ، تهران ، ایران
سید علی حاجی بابائیان امیری-کارشناسی ارشد مدیریت فناوری و اطلاعات،دانشگاه شهید بهشتی ، تهران ، ایران |
ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع | ۱۳۹۹ |
۴ | مروری بر ادبیات برندسازی در بازارهای شرکتی و زمینه های تحقیقاتی آتی آن:چالش های برندسازی در بازارهای شرکتی | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد – استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیرانتقاعی مجازی فاران مهر دانش
مجتبی حمیدی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-کارآفرینی موسسه آموزش عالی غیرانتقاعی مجازی فاران مهر دانش |
سومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت | ۱۳۹۹ |
۱۴۰۰
ردیف | عنوان مقاله | وابستگی نویسندگان | نام کنفرانس | سال ارائه |
---|---|---|---|---|
۱ | تعیین عوامل موثر در پیش بینی متاستاز سرطان پستان به کمک مدل های یادگیری ماشین | مریم محیط – کارشناس ارشد فناوری اطلاعات، موسسه غیرانتفاعی فاران مهر دانش |
هشتمین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو | ۱۴۰۰ |
۲ | اثر مدیریت دانش بر بهبود رفتارهای نوآوانه با نقش میانجی هوش تجاری در بانک سپه تبریز | فرشید جدالی
کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
فصلنامه چشم انداز حسابداری و مدیریت، دوره: ۴، شماره: ۴۰ | ۱۴۰۰ |
۳ | الزامات استراتژیک و قانونی علائم تجاری و برند در بازاریابی بین المللی | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش و کارشناس رسمی دادگستری رشته امور بازرگانی کانونکارشناسان رسمی دادگستری استان تهران |
هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری |
۱۴۰۰ |
۴ | شناخت شغلی و سلامت روانشناختی: نقش تعهد شناختی به عنوان متغیر میانجی بخشی | علیرضا جلالی
استاد یار گروه مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش ،تهران ،ایران |
پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور | ۱۴۰۰ |
۵ | بررسی پرونده های شکایت فیلمنامه های ایرانی در زمینه ی سرقت یا استخراج بدون مجوز | فائزه پیرمحمدی | چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق | ۱۴۰۰ |
۶ | کنترل هزینه و پاسخگویی برای اجرای موثر بودجه | سعید زارع رفیع | چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران | ۱۴۰۰ |
۷ | مدیریت و عملکرد هزینه استراتژیک: مورد هزینه های زیست محیطی | سعید زارع رفیع | چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران | ۱۴۰۰ |
۸ | مشکلات کاربرد قضاوت حرفه ای در ارزیابی تداوم فعالیت شرکت | سعید زارع رفیع | چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران | ۱۴۰۰ |
۹ | بررسی قضاوت حسابرسی در فرآیند حسابرسی : تاثیر فشارهای اطاعت ، پیچیدگی وظیفه و تخصص حسابرسی- مورد شرکت های حسابداری عمومی | سعید زارع رفیع | چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران | ۱۴۰۰ |
۱۰ | مشارکت سهامداران در تدوین استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی (IPSAS) تجزیه و تحلیل چند مسئله ای و دوره ای | سعید زارع رفیع | چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران | ۱۴۰۰ |
۱۱ |
سعید فرخی استادیار گروه کامپیوتر، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
کنفرانس بین المللی – Scopus | ۱۴۰۰ | |
۱۲ |
بررسی مبانی استفاده از فرآیندهای داده کاوی و سیستم های هوش تجاری در تحلیل داده های کلان اقتصادی |
زهرا کرمی
دانشجوی کارشناسی ارشد، مهندسی فناوری اطلاعات، گرایش تجارت الکترونیک، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
چهارمین همایش بین المللی مهندسی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات ایران | ۱۴۰۰ |
۱۳ | امید نوده فراهانی
دانشجوی ارشد گروه مهندسی فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران |
چهارمین همایش بین المللی مهندسی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات ایران
|
۱۴۰۰ | |
۱۴ |
بررسی تاثیر رضایت ، اعتماد و تعهد بر قصد حمایت و طرفداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) |
حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش |
سیزدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
|
۱۴۰۰ |
۱۵ |
دلبستگی عاطفی مصرف کننده به برندهای رسانه اجتماعی و تاثیرات برند رسانه اجتماعی |
علی سمیعی
دانشگاه غیرانتفاعی فاران مهردانش |
چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
|
۱۴۰۰ |
۱۶ |
بررسی تاثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی بر بازاریابی برند لوکس شرکت بی ام دبلیو |
علی سمیعی
دانشگاه غیرانتفاعی فاران مهردانش |
چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری | ۱۴۰۰ |
۱۷ | زهرا رفیعی
دانشجوی کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی کارافرینی-موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
نهمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و حسابداری
|
۱۴۰۰ | |
۱۸ |
بررسی عوامل موثر بر سرمایه گذاری سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال |
فاطمه سادات شاه مرادی
دانشجوی ارشد گروه مهندسی فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران |
هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم | ۱۴۰۰ |
۱۹ |
بررسی محتوای دروس علوم تجربی دوره راهنمایی درحوزه آموزش حفاظت ازمحیط زیست |
پروانه بخشی آغوزدره
دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش واحد تهران |
۱۴۰۰ | |
۲۰ |
تحلیل موردی چهارچوب مدیریت اطلاعات چرخه زندگی یک محصول برای SEMs |
نرگس اسلامی
دانشجو مدیریت بازرگانی موسسه غیرانتفاعی فاران |
۱۴۰۰ | |
۲۱ | ارائه مدل کیفیت از خدمات موبایل بانک و ارزیابی معیارهای مدل با استفاده از تکنیک های FDEMATEL و FANP | علی سمیعی
دانشگاه غیرانتفاعی فاران مهردانش |
۱۴۰۰ | |
۲۲ | موانع کارآفرینی زنان | محمدحسن کردستانی
دانشجوی کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی غیر مجازی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۲۳ | آسیب پذیری های حوزه دیتاسنتر | سروش بابایی
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۲۴ | تاثیر سیستم های توصیه گر کالا در فروشگاه های اینترنتی و تاثیر این سیستم ها در موفقیت تجارت های مبتنی بر وب | محمدرضا قویدل
گروه کامپیوتر، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۴۰۰ | |
۲۵ | مروری بر منابع فناوری اطلاعات، نوآوربودن، و قابلیت های زنجیره تامین به عنوان عوامل محر ک عملکرد کسب وکار | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۴۰۰ | |
۲۶ | بررسی مفهوم ارزش در بازارهای شرکتی: معرفی چارچوبی یکپارچه | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۴۰۰ | |
۲۷ | بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و عملکردی مدیران با موفقیت شغلی آنان | مهدی شعبان شهریاری
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-دانشگاه فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۲۸ | موضوعات راهبردی رقابتی مهم که کارآفرین باید پیش از شروع کسب و کار مد نظر قرار دهد | علیرضا جلالی
استادیار مدیریت و بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۲۹ | مدیریت مشترک خرید و بازاریابی: چرا، چه وقت و چگونه؟ | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۴۰۰ | |
۳۰ | موضوعات راهبردی رقابتی مهم که کارآفرین باید پیش از شروع کسب و کار مد نظر قرار دهد | علیرضا جلالی
استادیار مدیریت و بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۳۱ | مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری و عملکرد کسب و کار در صنعت هتل داری | علیرضا جلالی
استادیار موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش |
۱۴۰۰ | |
۳۲ | بررسی روش های پیدا کردن دوست در اینترنت اشیای اجتماعی | زهرا کرمی
دانشجوی کارشناسی ارشد، مهندسی فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۳۳ | نحوه استفاده از سیستم های فازی در داده های حجیم | زهرا کرمی
دانشجوی کارشناسی ارشد، مهندسی فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۳۴ | مرور و تحلیل ارتباط میان مدیریت استراتژیک تکنولوژی و حکمرانی، مدیریت ریسک و انطباق دیجیتال (DIGITAL GRC) | فائزه پیر محمدی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی، موسسه فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۴۰۰ | |
۳۵ | برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) | محمد ابوالقاسمی
دانشجوی کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک دانشگاه فاران مهر دانش ، تهران، ایران |
۱۴۰۰ | |
۳۶ | بررسی کارآفرینی در اشتغال افراد معلول | علیرضا جلالی
موسسه آموزشی عالی غیرانتفاعی غیرمجازی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۳۷ | نقش کلیدی کارآفرینی در توسعه اقتصادی | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۴۰۰ | |
۳۸ | بررسی تاثیر استقرار بانکداری مجازی بر رضایتمندی مشتریان در شعب بانک صادرات سرپرستی جنوب تهران | علی سلیمانی
عضو علمی دانشگاه مجازی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۳۹ | نقش شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیک | حمیده ناطقی
گروه مهندسی فناوری اطلاعات (تجارت الکترونیک)، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۴۰ | بررسی فقهی و حقوقی منافع در بیع | علی رحمانی مینق
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۴۱ | مسئولیت مدنی ناشی از نقض حقوق رقابت در ایران | رضا بیرانوند
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۴۲ | مسئولیت مدنی ناشی از درمان | رضا بیرانوند
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۴۳ | ارائه یک روش نوین در مدیریت کارآفرینی در مدلهای کسب وکاری مسکن | علیرضا جلالی
استادیار مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۴۰۰ | |
۴۴ | شناسایی عوامل موثر بر موفقیت فرآیندهای بازاریابی کارآفرینی در شبکه های اجتماعی در شرکتهای خدمات کوچک و متوسط (مطالعه موردی:حوزه آموزش مجازی) | علیرضا جلالی
استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش |
۱۴۰۰ | |
۴۵ | بهینه سازی یک شبکه اجتماعی آنلاین مبتنی بر تکنیک های داده کاوی | منیره عیوضی لوشکانی
فاران، تهران |
۱۴۰۰ | |
۴۶ | بررسی عوامل تاثیرگذار بر نوآوری در سطح بنگاه (مطالعه موردی: صنایع نفت وانرژی ایران) | سیدمحسن معصوم زاده
دکترای مدیریت تکنولوژی و استاد موسسه آموزش عالی فاران |
۱۴۰۰ |
۱۳۹۹
ردیف | عنوان مقاله | وابستگی نویسندگان | نام کنفرانس | سال ارائه |
---|---|---|---|---|
۱ | تاثیر مدیریت کارآفرینی بر صادرات | یونس حیدری رجل
موسسه فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | |
۲ | بررسی نقش تجربه و ادراک برند در بهبود ارزش ویژه مشتری | زهرا فخاری نژاد
گروه مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش ، تهران، ایران |
۱۳۹۹ | |
۳ | مروری بر مسائل امنیتی در حوزه اینترنت اشیاء | امید حسینی
،ارشد فناوری اطلاعات،دانشگاه فاران مهر دانش،تهران |
|
۱۳۹۹ |
۴ | بهینه سازی و حل مسائل برنامه ریزی درجه دوم در حالت خاص مسائل بردار پشتیبان (SVM) با استفاده از روش افزوده لاگرانژی حهت تفکیک تصاویر | زهرا حق جویی
دانشجوی کارشناسی گروه کامپیوتر موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | |
۵ | بررسی تاثیر حضور در رسانه های اجتماعی بر مصرف کننده: مطالعه موردی شعب رستوران نایب در شهر تهران | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
مدرس و مدیرگروه رشته مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی غیردولتی،غیرانتفاعی، مجازی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | |
۶ | تبیین تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتری، مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
مدرس علمی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، دانشکده مدیریت، تهران، |
۱۳۹۹ | |
۷ | تاثیر بازاریابی الکترونیک در صنایع خرد و پیشبرد راهکارهای فروش (مطالعه موردی: برندهای ورزشی) | مهدی سعیدی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۹ | |
۸ | بررسی تاثیر آزادی اقتصادی بر کارآفرینی فرصت و ضرورت در کشورهای خاورمیانه | فریبا پیرمحمدی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۹ | |
۹ | ارائه راهکاری به منظور بکارگیری و پیاده سازی هوشمند تجارت در جهت بهبود سنجش عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی | مهدی سعیدی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۹ | |
۱۰ | ارزش برند و اهداف رفتاری مشتری : یک مدل واسطه ای | محمدصفدر کشاورزپور
استادیار مرکز آموزش عالی فاران مهر دانش، موسسه آموزش عالی فاران مهردانش، تهران، |
۱۳۹۹ | |
۱۱ | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار و مدیر گروه مدیریت موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | ||
۱۲ | امید حسینی
کارشناسی ارشد، مهندسی فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش (مجازی) |
۱۳۹۹ | ||
۱۳ |
تأثیر بیش اعتمادی مدیران بر بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران |
بابک باستان
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش ، تهران |
|
۱۳۹۹ |
۱۴ |
تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت، وفاداری و خوشحالی مشتری (مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی) |
حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت ، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
|
۱۳۹۹ |
۱۵ |
تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی در بانک شهر (شمال و شرق) تهران |
نیلوفر گودرزی متین
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش کارآفرینی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش |
|
۱۳۹۹ |
۱۶ | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار و مدیر گروه مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی غیر مجازی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | ||
۱۷ | سیده فهیمه میرزاده قصاب کلائی
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
|
۱۳۹۹ | |
۱۸ | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش |
۱۳۹۹ | ||
۱۹ | امید حسینی
کارشناسی ارشد، مهندسی فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | ||
۲۰ | سیده خدیجه حسینی
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش کارافرینی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | ||
۲۱ | مروری بر عوامل تعیین کننده در موفقیت تجارت الکترونیک | مجید اقتصادی سهرابی
دانشجوی کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | |
۲۲ | قیمت گذاری تفکیکی: مروری بر تحقیقات قیمت گذاری تفکیکی | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش |
۱۳۹۹ | |
۲۳ | کارآفرینی در بستر تاریخ بازاریابی | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش |
۱۳۹۹ | |
۲۴ | ارائه الگوی تاب آوری استراتژیک کسب و کارهای نوپا در شرایط تلاطمات محیطی ناشی از همه گیری ویروس کرونا (کووید- ۱۹) | زهرا فخاری نژاد
دانش آموخته مدیریت بازرگانی (کارآفرینی)، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۹ | |
۲۵ | مفهوم سازی، سنجش و مدیریت ارزش ویژه برند مشتری محور | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | |
۲۶ | نقش بازاریابی محتوای دیجیتال در رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کننده: چارچوب، پیشنهادات بنیادین و مفاهیم | علیرضا جلالی
استاد یار گروه مدیریت موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی فاران مهردانش |
۱۳۹۹ | |
۲۷ | مروری بر ادبیات برندسازی در بازارهای شرکتی و زمینه های تحقیقاتی آتی آن:چالش های برندسازی در بازارهای شرکتی | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | |
۲۸ | بررسی تاثیر مراحل مدیریت منابع انسانی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر شایستگی مدیران سازمان | منیره عیوضی لوشکانی
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش ، تهران ، ایران |
۱۳۹۹ | |
۲۹ | نقش زنجیره بلوک در جلوگیری از ورود داروهای جعلی و بی کیفیت به زنجیره تامین دارو | مریم محیط
کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات، موسسه غیرانتفاعی فاران مهر دانش |
۱۳۹۹ | |
۳۰ | بررسی قصد خرید مجدد مشتری در فرایند خرید آنلاین | علیرضا جلالی
استاد موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش- |
۱۳۹۹ | |
۳۱ | روند قضاوت حرفه ای حسابرس | سعید زارع رفیع
کارشناسی ارشد ، گروه حسابداری، دانشکده حسابداری، موسسه آموزش عالی فاران مهردانش ، تهران |
۱۳۹۹ | |
۳۲ | تاثیر حرفه ای و تجربه بر قضاوت حسابرسی با پیچیدگی وظیفه به عنوان یک متغیر تعدیل کننده | سعید زارع رفیع
کارشناسی ارشد ، گروه حسابداری، دانشکده حسابداری، موسسه آموزش عالی فاران مهردانش ، تهران |
۱۳۹۹ | |
۳۳ | سنجش بهره وری بازاریابی: آنچه که هم اکنون می دانیم | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش، تهران، ایران. |
۱۳۹۹ | |
۳۴ | کارآفرینی در بستر تاریخ بازاریابی | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعیب مجازی فاران مهردانش |
۱۳۹۹ | |
۳۵ | بررسی محتوای دروس علوم تجربی دوره راهنمایی درحوزه آموزش حفاظت ازمحیط زیست | پروانه بخشی آغوزدره
دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش- واحد تهران |
۱۳۹۹ | |
۳۶ | تبیین نقش فناوری اطلاعات بر کارآفرینی | اسماعیل افضلی
دانشجوی کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی فاران مهردانش ، تهران |
۱۳۹۹ | |
۳۷ | مسیرهای کارآفرینی برای عملکرد شرکت خانوادگی | علیرضا جلالی
استادیار موسسه آموزش عالی غیرنتفاعی غیرمجازی فاران مهردانش |
۱۳۹۹ | |
۳۸ | توسعه اقتصادی و کارآفرینی | علیرضا جلالی
استادیار موسسه آموزش عالی غیرنتفاعی غیرمجازی فاران مهردانش |
۱۳۹۹ | |
۳۹ | تحلیل بعد اجتماعی مدیریت کارآفرینی در صنعت خودروسازی | علیرضا جلالی
استادیار گروه مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش، تهران |
۱۳۹۹ | |
۴۰ | افزایش تئوری مبتنی بر شبیه سازی در کارآفرینی از طریق اعتبار سنجی آماری | علیرضا جلالی
استادیار موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش تهران |
۱۳۹۹ |
۱۳۹۸
ردیف | عنوان مقاله | وابستگی نویسندگان | نام کنفرانس | سال ارائه |
---|---|---|---|---|
۱ | ارائه یک مدل مفهومی تجاری و فنی مدیریت پارکینگ های هوشمند بر بستر اینترنت اشیاء | سیده فرزانه پورهاشمی
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۲ | بررسی ارتباط کارآفرینی با رشد اقتصادی از منظر اسلام | علیرضا جلالی
دکتری مدیریت، دانشگاه فاران |
۱۳۹۸ | |
۳ | بررسی تاثیر قابلیت سنجش بازار بر خلق دانش و نوآوری فرآیندی و تولید با نقش تعدیل کننده جهت گیری کارآفرینی استراتژیک | عباس صادقی
گروه مدیریت بازرگانی-کارآفرینی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
|
۱۳۹۸ |
۴ | تاثیر شایستگی هیجانی کارمندان در جبران خدمات | علیرضا بیات
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۵ | تبیین نقش تعدیل کننده توجه به قیمت و مشغولیت ذهنی مصرف کنندگان ایرانی در ادراک آنان از قیمت در صنعت گردشگری | احسان ناصر
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۶ | تبیین رابطه بین مسئولیت اجتماعی و عملکرد شغلی کارکنان با نقش میانجی مشتری مداری (مطالعه موردی: اداره امور مالیاتی شرق تهران) | ربابه عشوریان
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۷ | بررسی تاثیر چرخه تبدیل دانش نوناکا و تاکوچی بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه : صنایع منتخب کوچک و متوسط) | لیلا میوه چی
کارشناس ارشد کارآفرینی ، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی الکترونیکی فاران مهر دانش،تهران |
۱۳۹۸ | |
۸ | بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران ارشد و کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط با تاکید بر نقش میانجی تحمل ابهام | سپیده سپهری مجد
دانشجوی کارشناسی ارشد موسسه آموزش مهرفاران |
۱۳۹۸ | |
۹ | تبیین پیامدهای ارزش کالا در بازارهای خرده فروشی | سارا غلام حسین پور
دانشجوی کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۱۰ | مطالعه موردی بررسی اثر خدمات اینترنت بانک بر رضایتمندی مشتریان | مریم رحمتی اندرآب
دانشجوی کارشناسی مدیریت کسب و کار کوچک موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۱۱ |
بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و نگهداری مشتریان اصلی در صنعت بیمه مطالعه موردی: بیمه ما |
منیر ساری دانشجوی مقطع کارشناسی مدیریت صنعتی.موسسه غیرانتفاعی فاران مهر داانش |
۱۳۹۸ | |
۱۲ |
تاثیر هنجارها، لذت ادراک شده و کنترل ادراک شده بر رضایت و تبلیغات شفاهی برای خرید از طریق موبایل |
لیلا طباطباییان
کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران. |
۱۳۹۸ | |
۱۳ | مینا قاسم نژاد
دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مدیریت بازرگانی کارآفرینی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایرانو |
|
۱۳۹۸ | |
۱۴ |
بررسی عوامل موثر بر ارتقای بهره وری نیروی انسانی کارکنان مطالعه موردی شرکت همراه سرویس خاورمیانه |
خاطره محمدی
دانشجوی کارشناسی، رشته مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
|
۱۳۹۸ |
۱۵ |
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه با نقش میانجی قابلیت های پویایی |
محمدرضا مهدیان یار
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران. |
|
۱۳۹۸ |
۱۶ |
تاثیر سرمایه انسانی، جهت گیری بازار و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد سازمان |
امیر هنرمندیان
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۱۷ | امید ملقان
دانشجوی کارشناسی مدیریت کسب و کار دانشگاه فاران |
|
۱۳۹۸ | |
۱۸ | مهران خان محمدی
دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت کسب و کسب، دانشگاه مجازی فاران، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | ||
۱۹ | مهدیه سلیمانی
مدیریت بازرگانی- کارآفرینی، موسسه غیرانتفاعی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | ||
۲۰ |
بررسی تاثیر شخصیت، خودکارآمدی و شناخت پیش نگرانه کارآفرینان بالقوه بر تمایلات کارآفرینی |
پونه فضلی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۲۱ | تاثیر ویژگی های فردی بر قصد کارآفرینی | مریم خاقانی
دانشجوی کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۲۲ | جنسیت ، نوآوری مد و رهبری عقیده و نیاز به لمس در انتخاب چند کاناله خرید | مجتبی دنیادوست
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۲۳ | بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و نگهداری مشتریان اصلی در صنعت بیمه(مطالعه موردی: بیمه ما) | الهام وصلی
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۲۴ | بررسی میزان تعهد مصرف کنندگان به برند کالاهای لوکس | محمد گرایلی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۲۵ | تبیین تاثیر وابستگی احساسی مشتریان بر وفاداری آنها در بازاریابی خدمات | میلاد امینی لیچائی
گروه مدیریت، مرکز آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش، تهران ، ایران |
۱۳۹۸ | |
۲۶ | بررسی تاثیر سرمایه انسانی و پیوندهای اجتماعی بر عملکرد سرمایه گذاری کارآفرینان | رسول نقوی ممتازیان
گروه مدیریت بازرگانی-کارآفرینی، مرکز آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش، تهران ، ایران |
۱۳۹۸ | |
۲۷ | بررسی کارآفرینی زنان در کسب وکارهای خانوادگی (مرور مقالات در سطح بین المللی) | لیلا میوه چی
کارشناس ارشد کارآفرینی ، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی الکترونیکی فاران مهر دانش،تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۲۸ | تحلیل بازاریابی گل های تزیینی و گیاهان آپارتمانی بازارچه گل و گیاه فکوری | لادن هنرخواه
دانشجوی کارشناسی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، ایران |
۱۳۹۸ | |
۲۹ | بررسی تاثیر مسئولیت پذیری استراتژیک ارتباطات بازاریابی بر مشارکت مشتریان | مرضیه سادات شیخ الاسلامی
دانشجوی کارشناسی ارشد گروه مدیریت بازرگانی-کارآفرینی، مرکز آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۳۰ | تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی نمایی بر ارزش لذت جویانه، ارزش سودمندگرایانه، رضایت، عشق به برند و رفتار مشتریان | مهرداد مهرام فر
دانشجوی کارشناسی ارشد گروه مدیریت بازرگانی-کارآفرینی، مرکز آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۳۱ | تاثیر سرمایه انسانی، جهت گیری بازار و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد سازمان | امیر هنرمندیان
دانشجوی کارشناسی ارشد بازرگانی گرایش کار آفرینی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۳۲ | تبیین تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر واکنش های نگرشی و رفتاری مصرف کنندگان: مورد مطالعه هتل لاله شهر تهران | حمیدرضا ایل بیگی خمسه نژاد
مدرس و مدیرگروه رشته مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی غیردولتی،غیرانتفاعی، مجازی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۳۳ | تبیین پیشایندهای وفاداری الکترونیکی مشتریان: مطالعه موردی، دیجی کالا | فاطمه اکبری مرخالی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۳۴ | تاثیر نوآوری مبتنی برفن آوری اطلاعات وارتباطات برعملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی سازمان در بانکهای خصوصی استان تهران | زهره غفوری
گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی |
۱۳۹۸ | |
۳۵ | بررسی تاثیر رفتار مصرف کنندگان در پیاده سازی بانکداری الکترونیکی | معصومه زینتی
گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی |
۱۳۹۸ | |
۳۶ | فهم قصد و نیت مصرف کننده در استفاده از خدمات تلفن همراه (مطالعه موردی: مشترکین شرکت ایرانسل) | سمانه مصباح مقدم
دانشجوی کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی، موسسه آموزش عالی فاران مهردانش |
۱۳۹۸ | |
۳۷ | بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان) | سعید امامی مقدم
دانشجوی کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۸ | |
۳۸ | رابطه بین استراتژی نوآوری شرکت، نوآوری تامین کنندگان، محصول و عملکرد تجاری شرکت | مهران کیایی
دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی فاران (مهردانش) |
۱۳۹۸ | |
۳۹ | بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی بر عملکرد شرکت و رشد سودآوری با نقش تعدیل کننده سرمایه مشتری (مورد مطالعه: شرکت های تولید کننده دارو در شهر تهران) | سیدمجتبی روحانی
گروه مدیریت بازرگانی کارآفرینی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۴۰ | تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی درک شده بر وفاداری برند | ساناز فاضل فکور
گروه مدیریت بازرگانی کارآفرینی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۴۱ |
تبیین پیشایندهای رضایت مشتری و وفاداری مشتری در وسایل و تجهیزات نوظهور در بازار ایران |
حسن محمدهاشم دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مدیریت بازرگانی کارآفرینی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۴۲ |
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری برند مشتریان با تأکید بر رویکرد ارزش ویژه برند مشتری محور |
نوشین قائمی فر گروه مدیریت بازرگانی کارآفرینی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | |
۴۳ |
فرنوش رفاهیان دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مدیریت بازرگانی کارآفرینی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ | ||
۴۴ |
بررسی تأثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی اعتماد، قابلیت فروش و قابلیت قیمت گذاری |
لیلا عبدالحسینی گروه مدیریت بازرگانی کارآفرینی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۸ |
۱۳۹۷
۷ردیف | عنوان مقاله | وابستگی نویسندگان | نام کنفرانس | سال ارائه |
---|---|---|---|---|
۱ | بررسی معماری سرویس گرا در صنعت سلامت | لیلا یوسفی
دانشجوی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات،گرایش تجارت الکترونیک، موسسه آموزش عالی فاران |
۱۳۹۷ | |
۲ | رفتار مصرف کننده و نقش بازاریابی دهان به دهان بر رفتار مشتریان | الهام وصلی
مدیر گروه مهندسی کامپیوتر موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۷ | |
۳ | اثرگذاری مدیریت تجربه مشتریان و نگرش مشتریان نسبت به پیام های ویروسی بر وفاداری آنها در صنعت فروشگاه های خرده فروش مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای جانبو | الهام وصلی
مدیر گروه مهندسی کامپیوتر موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
|
۱۳۹۷ |
۴ | نقش مدیریت دانش در افزایش راندمان کار نیروی انسانی پروژه های صنعت نفت مطالعه موردی پتروشیمی شازند | محمد ساعتچیان
دانشجوی کارشناسی مدیریت صنعتی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۷ | |
۵ | بررسی تاثیر قیمت سهام و نرخ ارز بر رفتار سپرده گذاران و عملکرد مالی بانک های خصوصی | مینا آل مرزان
موسسه آموزش عالی فاران مهردانش |
۱۳۹۷ | |
۶ | بررسی تاثیر میزان تسهیلات بانکی دریافتی بر سودآوری شرکت ها | علی جلالی
استاد موسسه آموزش عالی فاران |
۱۳۹۷ | |
۷ | بررسی تاثیر سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در افزایش کارایی کسب و کارهای الکترونیک (کاربرد : حمل و نقل هوشمند) | علیرضا جلالی
همکار علمی موسسه آموزش عالی الکترونیکی فاران(مهردانش)، دکتری کارآفرینی با گرایش توسعه و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی، دانشگاه علوم مالزی |
۱۳۹۷ | |
۸ | بررسی رابطه سازگاری و مشارکت سازمانی در یک شرکت صنعتی | الهام بلندهمت
دانشجوی کارشناسی مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۷ | |
۹ | بررسی سرمایه فکری بر رفتارهای خلاقانه و نوآورانه | مهران باقریان
دانشجوی کارشناسی ،دانشکده مدیریت، دانشگاه فاران تهران، ایران |
۱۳۹۷ | |
۱۰ | شفافیت اطلاعات مالی و مدیریت سود | مهدی اعتمادفر
دانشجوی کارشناسی ،دانشکده مدیریت، دانشگاه فاران تهران، ایران |
۱۳۹۷ | |
۱۱ |
بررسی عوامل موثربازاریابی مشتری گرابرمیزان فروش دربازاریابی الکترونیک الگوی تعاملی |
فاطمه سادات حسینی دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر موسسه آموزش عالی الکترونیکی فاران مهردانش |
۱۳۹۷ | |
۱۲ |
تبدیل ابتکارات نوآورانه به محصولات دیجیتالی و درآمدزایی از آن |
لیلاسادات حسینی
دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر، موسسه آموزش عالی الکترونیکی فاران مهر دانش |
۱۳۹۷ | |
۱۳ | سجاد ساجدی
دانشجوی کارشناسی ،دانشکده مدیریت، دانشگاه فاران تهران، ایران |
|
۱۳۹۷ | |
۱۴ |
طبقه بندی تصاویر ثبت شده از راه دور با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق CNN |
صفا منافی بجوشین
دانشجوی کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی نرم افزار، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
|
۱۳۹۷ |
۱۵ |
عوامل موثر درموفقیت مدیریت دانش در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات |
خدیجه بیگدلی
دانشجوی رشته مدیریت کسب و کار، موسسه آموزش عالی فاران، تهران، ایران |
|
۱۳۹۷ |
۱۶ | مسعود حیدرنیا
کارشناسی ارشد، موسسه آموزش عالی الکترونیکی فاران مهردانش، گروه فناوری اطلاعات، تهران، ایران |
۱۳۹۷ | ||
۱۷ | الهام وصلی
استاد، گروه مهندسی کامپیوتر موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، ایران |
|
۱۳۹۷ | |
۱۸ | محسن کوه جانی گوجی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه فاران |
۱۳۹۷ | ||
۱۹ |
بررسی تاثیر سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی بر عملکرد زنجیره تامین در شرکت البرز قطعه |
مرضیه اخلاقی مطلق
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش ذکربشه |
۱۳۹۷ | |
۲۰ |
بررسی تاثیر فرهنگ بازاریابی بر عملکرد شغلی کارکنان صنعت گردشگری |
محمد قاسمی
دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی فاران (مهر دانش) |
۱۳۹۷ | |
۲۱ | تاثیر آموزش مدیریت استرس بر افزایش بهره وری سازمان | سامان حیدرزاده سهی
کارشناسی مدیریت صنعتی، موسسه آموزشی فاران، تهران، ایران |
۱۳۹۷ | |
۲۲ | ارایه مدلی جهت پذیرش سیستم های پیشنهاددهنده در وب سایت های تجارت الکترونیکی مبتنی بر محاسبات ابری | مهدی قربانی
گروه مدیریت کسب و کار، موسسه آموزش عالی فاران |
۱۳۹۷ | |
۲۳ | بررسی نقش سرمایه فکری بر نوآوری در سازمان ها | جبراییل بهروزی کلیان
گروه مدیریت، دانشجوی کارشنایسی مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، کرج، ایران. |
۱۳۹۷ | |
۲۴ | بررسی نقش فضای کسب و کار در بهبود و توسعه کارآفرینی در ایران | حسن پیرزاده
دانشجوی کارشناسی مدیریت کسب وکار، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۷ | |
۲۵ | بررسی نقش فناوری اطلاعات بر قابلیت های پویا در بازاریابی | میثم رحیمی
گروه مدیریت، واحد فاران، دانشگاه غیرانتفاعی، تهران، ایران |
۱۳۹۷ | |
۲۶ | بررسی عناصر موثر در سازگاری با تلفن های هوشمند و استانداردهای مربوط به محتوا در مشهورترین وبسایت های خبرگزاری های ایرانی | مریم جان محمدی
دانشجوی کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه فاران، تهران |
۱۳۹۷ | |
۲۷ | استفاده از رویکرد دیمیتل-خاکستری در انتخاب تولیدکننده در زنجیره ی تامین سبز | حسین امامیان
کارشناس مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی فاران (مهردانش) |
۱۳۹۷ | |
۲۸ | بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد سازمانی (مطالعه مورد: شرکت هوشمند ارتباط رهگشا) | سعیده حسینعلی گل
دانشجوی رشته مدیریت صنعتی موسسه آموزش عالی فاران تهران ایران |
۱۳۹۷ | |
۲۹ | تحلیل نقش و اهمیت برندسازی در مدیریت و بهبود فضای کسب و کار | علیرضا محمدی
دانشجوی کارشناسی مدیریت کسب و کار دانشکده فاران مهر دانش |
۱۳۹۷ | |
۳۰ | نقش سرمایه اجتماعی در کشف و شناسایی فرصت های کارآفرینی در سازمان ها | سیدولی سرخ مرد
گروه مدیریت دانشجوی کارشناسی مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش کرج ایران |
۱۳۹۷ | |
۳۱ | برنامه کلینیک بهره وری با زرگانی ایران براساس مدل سوات | علیرضا جلالی
دکتری کارآفرینی ،استادموسسه آموزش عاالی فاران،تهران |
۱۳۹۷ | |
۳۲ | بررسی کسب و کار الکترونیکی و نقش آن در صادرات ایران | مهشید جاهدی سقرلو
کارشناسی مدیریت کسب وکارهای کوچک_موسسه آموزش عالی فاران مهردانش |
۱۳۹۷ | |
۳۳ | بررسی و رتبه بندی عوامل موثربرموفقیت crm در بانک های خصوصی بر اساس مدل AHP | سیده زهره محمدی برنا
دانشجوی کارشناسی پیوسته مدیریت صنعتی ، موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۷ | |
۳۴ | بررسی کارآفرینی زنان در کشورهای در حال توسعه آسیا (مرور مقالات بین المللی) | لیلا میوه چی
کارشناس ارشد کارآفرینی ، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش، تهران |
۱۳۹۷ | |
۳۵ | نقش تسهیم دانش در بهبود فرآیندهای کاری و ارتقا فرهنگ سازمانی | فرشته فیضی
دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت صنعتی موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۷ | |
۳۶ | بررسی ارتباط بین استراتژی کسب و کار و کیفیت سود در شرکت های پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار تهران | کامیار خوشمرام
دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک، موسسه آموزش عالی مجازی فاران مهر دانش، تهران. ایران. |
۱۳۹۷ | |
۳۷ | متعهدسازی مشتری و بازخورد آنلاین | رضا خالقی
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، دانشکده مدیریت، تهران، ایران |
۱۳۹۷ | |
۳۸ | بررسی اثر برندسازی داخلی بر رفتارهای حمایتی برند با در نظر گرفتن عوامل واسطه ای در شعب بانک آینده | منا ثمری نیک
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، دانشکده مدیریت، تهران، ایران |
۱۳۹۷ | |
۳۹ | تبیین رابطه بین ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی و وفاداری مشتریان به برند از طریق نقش واسطه ای برندسازی در شعب بانک ملت | نرگس شبان
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش، دانشکده مدیریت، تهران، ایران |
۱۳۹۷ | |
۴۰ | مروری بر نحوه رتبه بندی خرده فروشی آنلاین با توجه به رفتار مصرف کننده | زیبا چهاردولی
گردآورنده (دانشجوی کارشناسی مدیریت کسب و کارهای کوچک) موسسه آموزش عالی فاران ، تهران ، ایران |
۱۳۹۷ | |
۴۱ |
رعنا دلیر کارشناسی مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی الکترونیکی فاران مهر دانش |
۱۳۹۷ | ||
۴۲ |
تحلیل ظرفیت کسب و کار حوزهی انرژی های تجدید پذیر تحت سناریوهای بدبینانه، متوسط و خوش بینانه |
الهام وصلی استاد موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش(مجازی) ایران |
۱۳۹۷ | |
۴۳ |
تاثیر خودکارآمدی خلاقانه بر عملکرد : نقش اشتیاق کارآفرینانه به عنوان تعدیل گر روی این رابطه |
علیرضا جلالی همکار علمی دانشگاه غیرانتفاعی عالی فاران مهردانش |
۱۳۹۷ | |
۴۴ |
علیرضا جلالی مدرس موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۷ |
۱۳۹۶
۷ردیف | عنوان مقاله | وابستگی نویسندگان | نام کنفرانس | سال ارائه |
---|---|---|---|---|
۱ | بررسی تاثیر رعایت الزامات لجستیک در کاهش زمان از دست رفته lead time و بهای تمام شده قطعه تولیدی سپر خودرو بررسی موردی قطعه سپر در شرکت مهر کام پارس | اکرم میرزایی
دانشجوی مدیریت صنعتی دانشگاه مجازی فاران موسسه مهر دانش فاران |
۱۳۹۶ | |
۲ | ارتباط مولفه های هوش با مدیریت | فهیمه سعیدا
دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت صنعتی دانشگاه غیرانتفاعی فاران مهر دانش |
۱۳۹۶ | |
۳ | بررسی عوامل پیش برنده ی ایجاد کارافرینی و کسب و کار هوشمند و رشد ان در ایران | شقایق برومند
دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت کسب و کار موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
|
۱۳۹۶ |
۴ | اثربخشی اموزش سازمانی با رویکرد مدیریت دانش ساختاریافته شرکت های تولیدی شهرک صنعتی | حدیثه کریمخانی
کارشناسی ، مدیریت صنعتی، موسسه آموزش فاران |
۱۳۹۶ | |
۵ | مدیریت زنجیره تامین و نقش آن در روابط کاری و نیز بهبود عملکرد سازمان ها | مرجان اراکی تبار
موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش |
۱۳۹۶ | |
۶ | بررسی تاثیر قیمت سهام و نرخ ارز بر رفتار سپرده گذاران و عملکرد مالی بانک های خصوصی | مینا آل مرزان
موسسه آموزش عالی فاران مهردانش |
۱۳۹۶ | |
۷ | تاثیر سرمایه های فکری بر عملکرد شرکت های بیمه با در نظر گرفتن مدیریت دانش به عنوان عامل تعدیلگر ( مطالعه موردی نمایندگی های بیمه ما استان اصفهان) | بنفشه ابوطالبی
دانشکده مدیریت،دانشگاه فاران مهر دانش، تهران، ایران |
۱۳۹۶ | |
۸ | بررسی تاثیر میزان تسهیلات بانکی دریافتی بر سودآوری شرکت ها | جلالی
استاد موسسه آموزش عالی فاران |
۱۳۹۶ | |
۹ | به کارگیری کلان داده در صنعت سلامت به منظور هم افزایی بین علوم و دستیابی به سلامت پایدار : بررسی چالش ها و ارایه راهکارها | شیرین عیانی
دکتری انفورماتیک پزشکی، گروه مهندسی کامپیوتر، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی الکترونیکی فاران ( مهردانش) ، تهران، ایران |
۱۳۹۶ | |
۱۰ | بازاریابی مبتنی بر مدیریت ریسک به منظور بهبود رضایت مشتریان در کسبوکار: مطالعه موردی | فرح ناز شاه آبادی فراهانی
لیسانس مدیریت کسب و کارهای کوچک ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی فاران مهر دانش ، تهران |
۱۳۹۶ | |
۱۱ |
جلالی استاد موسسه آموزش عالی فاران |
۱۳۹۶ | ||
۱۲ | فریماه فروزانفر
کارشناس ارشد شبکه، گروه مهندسی فناوری اطلاعات، دانشگاه غیرانتفاعی فاران، تهران |
۱۳۹۶ | ||
۱۳ |
بررسی و تحلیل امنیت و کارایی سرویس های احراز اصالت در رایانش ابری |
مرتضی تیموری
دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزاردانشگاه فاران، مسئول بخش IT بیمارستان سینا |
|
۱۳۹۶ |
۱۴ | علی کوهی
دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مدیریت صنعتی دانشگاه فاران |
|
۱۳۹۶ | |
۱۵ | مهشید جاهدی سقرلو
کارشناسی مدیریت کسب وکارهای کوچک_موسسه آموزش عالی فاران مهردانش |
|
۱۳۹۶ |
۱۳۹۴ و ۱۳۹۵
۷ردیف | عنوان مقاله | وابستگی نویسندگان | نام کنفرانس | سال ارائه |
---|---|---|---|---|
۱ | کاربرد هوش تجاری در تجارت الکترونیک | فهیمه سعیدا
دانشجوی کارشناسی مدیریت صنعتی دانشگاه غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش |
۱۳۹۵ | |
۲ | بررسی میزان اثربخشی مکانیزه شدن سیستم نگهداری و تعمیرات (نت) (مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی نوری) | علی سلیمانی
استاد موسسه آموزش عالی مجازی فاران مهر دانش |
۱۳۹۵ | |
۳ | بازاریابی مبتنی بر مدیریت ریسک به منظور بهبود رضایت مشتریان در کسب وکار: مطالعه موردی | فرح ناز شاه آبادی فراهانی
لیسانس مدیریت کسب و کارهای کوچک ، موسسه آموزش عالی الکترونیکی فاران مهر دانش ، تهران |
|
۱۳۹۵ |
۴ | تاثیر تولید چابک بر تولید به هنگام و عملکرد عملیاتی و عملکرد شرکت در صنعت تولید لوازم خانگی | فریبا سیاف سکاک
فارغ التحصیل کارشناسی رشته مدیریت صنعتی دانشگاه فاران |
۱۳۹۴ |