تمدید مهلت ثبت‌نام تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

ضمن عرض تبریک به شما عزیزان جهت قبولی در مقطع کارشناسی ارشد و ابراز خوشحالی از اینکه موسسه فاران مهر دانش را جهت تحصیل دوره تحصیلات تکمیلی خود انتخاب نموده‌اید؛ نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی مهرماه ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با توجه به دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور شرح ذیل می‌باشد:

به منظور انجام دقیق و صحیح فرآیند ثبت نام الکترونیکی، ضروری است قبلا موارد ذیل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.

بدیهی است از تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲  پذیرفته شدگان تمامی رشته‌ها، مرحله ثبت نام الکترونیکی را انجام داده و در همان روز مدارک مورد نیاز اعلام شده را از طریق پست سفارشی به آدرس ذیل ارسال نمایید:

تهران- بزرگراه شهید خرازی- شهرک شهید باقری- خیابان پروفسور سمیعی- جنب دانشگاه پیام نور-

کدپستی ۱۴۹۵۹۳۳۴۰۰

با قید مدارک پذیرفته شده  کارشناسی ارشد ناپیوسته   ۱۴۰۲ و قید عنوان رشته بر روی پاکت پستی

لطفا قبض  پست را نزد خود محفوظ نگه دارید.

لازم به ذکر است ادامه فر آیند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان محترم پس از وصول مدارک  انجام خواهد گرفت. موکدا آخرین مهلت وصول ۲۹ شهریور ماه می‌باشد.

امتحانات پایان‌ترم در این موسسه به‌صورت مجازی و بوسیله نرم‌افزار امن آزمون برگزار می‌گردد.

مراحل ثبت‌نام:

  • ارسال پستی مدارک

  • ثبت‌نام الکترونیکی

ارسال پستی مدارک

مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست :

۱- پرینت قبولی سنجش (دریافت از سایت سازمان سنجش)

۲- ارسال اصل مدرک تحصیلی و ریزنمرات

* اصل مدرک و یا گواهی مدرک کارشناسی پیوسته (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد به همراه ریزنمرات

* اصل مدرک و یا گواهی مدرک کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و معدل دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته قید شده باشد به همراه ریزنمرات هردو مقطع

* اصل مدرک و یا گواهی سطح دو حوزه علیمه که تاریخ فارغ التحصیلی تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و معدل دوره قید شده باشد.

* پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث صادره از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند باید گواهی معدل کارشناسی خود را که دارای امضا و مهر معاونت فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور است، در زمان ثبت نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

* اصل فرم شماره ۲ (پذیرفته شدگانی که به هر دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره ۲ را تکمیل و ارائه نمایند.)

عدم گذراندن دروس جبرانی در هر رشته منوط به ارسال ریزنمرات رسمی مقاطع ( کاردانی، کارشناسی ناپیوسته-کارشناسی پیوسته) می‌باشد.

۳- پرینت مرحله سوم استعلام مدرک تحصیلی با درج کد رهگیری

توجه داشته باشید دریافت تاییدیه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الکترونیکی، از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس https://estelam.msrt.ir (کلیک کنید) میسر می‌باشد.

۴- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای تمام صفحات شناسنامه

۵- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای کارت ملی ( پشت و رو) (در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند، تصویر کارت ملی قدیمی ( پشت و رو) به همراه رسید تعویض کارت ملی)

۶- کپی برابر اصل دفترخانه‌ای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم ( پشت و رو) برای واجدین سنی

لازم به ذکر است پذیرفته‌شدگان ذکور مشمول می‌توانند به یکی از روش‌های زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند:

* ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس + ۱۰)

* مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی service.epolice.ir یا epolice.ir (کلیک کنید)

۷- تصویر کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان ( الزاما تصویر رنگی پشت و رو )

۸- فرم ثبت نام ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

۹- فرم تکمیل شده مقررات آموزشی ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

۱۰- فرم های دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور :

*فرم شماره ۲ : نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ( لیسانس) نمی‌باشند در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۳ : فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ( دانشجویان سال آخر که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می‌شوند) پذیرفته شده در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

* فرم شماره ۵ : فرم مغایرت عکس داوطلب با چهره عکس الصاق شده بر روی فرم اطلاعات قبولی در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

نکته : پذیرفته شدگان اتباع خارجی لازم است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر ذیل را داشته باشند :

-کارت هویت معتبر ویژه اتباع خارجی

-گذرنامه معتبر ( با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

-دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

-کارت هویت ویژه اتباع غیر ایرانی دارای اعتبار در همان سال بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

-آخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

 -“دفترچه مخصوص مدرک اقامت ویژه ” صادره از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

 تبصره : اقامت اتباع غیرایرانی در کل استان ( به استثناء منطقه خجیر در منطقه ۱۳ شهرداری تهران برای اتباع افغانی ) بلامانع می باشد.

۱۱- فیش واریزی مطابق با جدول شهریه (انتهای همین صفحه)

۱۲- شش قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید ۳*۴

۱۳- فرم تعهد کسر مدرک ( با درج تاریخ ،امضا و اثر انگشت پذیرفته شده ) (جهت دریافت فرم اینجا کلیک کنید)

ثبت‌نام الکترونیکی

مهلت ثبت نام الکترونیکی تمامی رشته‌ها از تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ می‌باشد.

۱- ابتدا به لینک faranlms.com وارد شوید و کد داوطلبی و کد ملی خود را (ده رقمی و بدون فاصله) با دقت تمام درج نمایید و سپس با رویت «√ من دانشجوی پذیرفته می‌باشم» وارد سامانه شوید.

در این مرحله شما وارد سامانه LMS شده‌اید.

۲- در سمت راست سامانه به ترتیب زیر کلیک نموده تا صفحه مشخصات خود را مشاهده نمایید:

سیستم جامع مدیریت آموزش ⇐ واحد تعاریف ⇐  پذیرفته شدگان ⇐  تکمیل ثبت نام پذیرفته شدگان

 پس از طی این مراحل، صفحه مشخصات شما با عنوان تکمیل اطلاعات دانشجوی پذیرفته شده نمایش داده می‌شود.

توجه : در این مرحله نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

اطلاعات مندرج بر روی این صفحه، اطلاعاتی است که شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام کرده و بر اساس آن پذیرفته شده‌اید. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغایرت و امکان ویرایش، آن‌ها را اصلاح نمایید.

توجه : در این مرحله به هیچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، کلید ثبت را نزنید.

۳- سپس بر روی گزینه الصاق مدارک ( قسمت پایین صفحه ) کلیک نموده و مدارک را به ترتیب زیر بارگذاری (آپلود) نمایید:

نکته : حجم فایل‌های اسکن شده می‌بایست حداکثر ۴۰۰ کیلوبایت، شفاف با فرمت “jpg” و یا “jpeg” باشد و مراقب باشید معکوس و یا مورب نباشد. در مواردی مانند اسکن صفحات شناسنامه، همه صفحات در یک فایل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی لازم جهت بارگذاری در سامانه :

بارگذاری تصویرعکس ۴*۳ تمام رخ

بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه (دریک فایل)

بارگذاری تصویر کارت ملی (در یک فایل)

بارگذاری کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم پشت و رو (در یک فایل)

بارگذاری تصویر اصل مدرک تحصیلی کارشناسی پیوسته و یا تصاویر اصل مدرک کاردانی به همراه کارشناسی ناپیوسته (در یک فایل)

بارگذاری تصویر رنگی کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( دریک فایل)

بارگذاری تصویر فیش پرداختی شهریه ( مطابق جدول درج شده در انتهای همین صفحه )

بارگذاری تصویر استعلام مدرک تحصیلی با درج کد رهگیری با توجه به بند ۳ (بارگذاری در فیلد فرم شماره یک )

بارگذاری فرم تعهد کسر مدرک

بارگذاری تصویر ریزنمرات دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته و یا ریزنمرات دارندگان مدرک کاردانی به همراه کارشناسی ناپیوسته (در فیلد مدرک کاردانی یا ریزنمرات تهیه شده در یک فایل)

توجه : مجددا تاکید می گردد، نسبت به یادداشت شماره دانشجویی غیر فعال مندرج در صفحه  مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

۴- توجه : در این مرحله لازم است با کلیک دکمه ثبت، به مرحله ثبت نام الکترونیکی خود خاتمه دهید.

بعد از طی مرحله  ثبت نام الکترونیکی و وصول مدارک پستی، اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می‌شود و در صورت کامل و بدون نقص بودن مدارک و اطلاعاتی که بارگذاری کرده‌اید، ثبت نام شما نهایی می‌گردد و در این صورت شماره دانشجویی پذیرفته شده فعال خواهد شد.

بدیهی است ورود پذیرفته شده به سامانه آموزشی (faranlms.com) موسسه به عنوان دانشجو با نام کاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) از تاریخ ۴ مهرماه ۱۴۰۲ امکان‌پذیر خواهد بود.

موفق باشید

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد – ترم اول ورودی های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

جدول شهریه ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد - ترم اول ورودی های سال تحصیلی 1403-1402

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳

شماره شبای حساب بانک ملت موسسه آموزش عالی فاران مهردانش
IR670120000000008726794883