نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی ارشد ناپيوسته مرحله تکمیل ظرفیت (بهمن ماه ۱۴۰۰) با توجه به دستور العمل سازمان سنجش آموزش كشور
به منظور انجام دقيق و صحیح فرآیند ثبت نام الكترونيكی، ضروری است قبلا موارد ذيل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگردید.
بدیهی است از تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ لغایت ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ مرحله ثبت نام الکترونیکی را انجام داده و در همان روز مدارک مورد نیاز اعلام شده را از طریق پست سفارشی یا پیشتاز به آدرس ذیل ارسال نمایید:
تهران، منطقه ۲۲، بزرگراه شهید خرازی، خروجی شهرک شهید باقری، خیابان پروفسور سمیعی، نبش خیابان سلامت، جنب دانشگاه پیام نور، کد پستی ۱۴۹۵۹۰۰۰۹۹
با قید مدارک کارشناسی ارشد ناپیوسته تکمیل ظرفیت (بهمن ماه) سال ۱۴۰۰ بر روی پاکت پستی
لطفا قبض پست را نزد خود محفوظ نگه داريد.
لازم به ذکر است ادامه فر آیند ثبتنام و انتخاب واحد دانشجویان محترم پس از وصول مدارک انجام خواهد گرفت. موکدا مهلت وصول ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ میباشد.
مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست:
۱-پرینت قبولی سنجش (استخراج از سایت سازمان سنجش ) (جهت ورود اینجا کلیک کنید)
۲-ارسال اصل مدرک تحصیلی و ريزنمرات
* اصل مدرک و یا گواهی مدرک کارشناسی پيوسته (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا ۳۰/۱۱/۱۴۰۰ و معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد به همراه ریزنمرات
* اصل مدرک و يا گواهی مدرک كاردانی و كارشناسی ناپيوسته مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا ۳۰/۱۱/۱۴۰۰ و معدل دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته قید شده باشد به همراه ريزنمرات هردو مقطع
*اصل مدرک و یا گواهی سطح دو حوزه علیمه که تاریخ فارغ التحصیلی تا ۳۰/۱۱/۱۴۰۰ و معدل دوره قید شده باشد.
*اصل فرم شماره ۲ (پذیرفته شدگانی که به هر دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمیباشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره ۲ را تکمیل و ارائه نمایند.) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
عدم گذراندن دروس جبرانی در هر رشته منوط به ارسال ريزنمرات رسمی مقاطع فوق میباشد.
۳- پرينت مرحله سوم استعلام مدرک تحصيلی با درج كد رهگيری
توجه داشته باشيد دريافت تاييديه تحصيلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الكترونيكی، از طريق سامانه استعلام مدرک تحصيلی به آدرس https://estelam.msrt.ir ميسر میباشد.
۴-کپی تمام صفحات شناسنامه
۵-کپی کارت ملی (پشت و رو)
در صورت نداشتن كارت ملی هوشمند، تصوير كارت ملی قديمی (پشت و رو) به همراه رسيد تعويض كارت ملی
۶-کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم (پشت و رو) برای واجدین سنی
لازم به ذكر است پذیرفته شدگان ذکور مشمول میتوانند به یکی از روشهای زیر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمایند:
*ارائه برگ قبولی و پذیرش سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +۱۰)
*مراجعه به سایت سازمان وظیفه به نشانی service.epolice.ir یا epolice.ir
۷- تصوير كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان (الزاما تصوير رنگي پشت و رو ) و فرم مربوطه (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
۸-فرم ثبت نام (با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
۹-فرم تكميل شده مقررات آموزشی (با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده ) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
۱۰-فرمهای دستور العمل سازمان سنجش آموزش كشور:
*فرم شماره ۲ : نمونه فرم مدرک كارشناسی و معدل برای آن دسته از پذيرفته شدگانی كه به دلايلی قادر به ارائه اصل مدرک كارشناسی (ليسانس) نمیباشند در آزمون ورودی دورههای كارشناسی ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۰ (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
* فرم شماره ۳ : فرم تعهد فراغت از تحصيل دانشجويان ترم آخر دوره كارشناسی ( دانشجويان سال آخر كه تا تاريخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۰ فارغ التحصيل میشوند) پذيرفته شده در آزمون ورودی دورههای كارشناسی ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۰ (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
نكته: پذيرفته شدگان اتباع خارجی لازم است يكی از مدارک اقامتی يا شناسايی معتبر ذيل را داشته باشند:
-كارت هويت معتبر ويژه اتباع خارجی
-گذرنامه معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر)
-دفترچه پناهندگی سياسی صادره از نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران
-آخرين كارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجی وزارت كشور
۱۱- فيش واريزی مطابق با جدول شهريه
جدول شهریه مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ موسسه آموزش عالی فاران مهردانش
ردیف | نام رشته | تعداد واحد درسی پیش بینی شده ترم اول | شهریه ثابت به ریال | شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی (به ریال) | جمع شهریه متغیر به ازای واحدهای اخذ شده (به ریال) | جمع کل شهریه (به ریال) |
---|---|---|---|---|---|---|
۱ | مهندسی فناوری اطلاعات- تجارت الکترونیکی | ۱۲ | ۲۰۰۰۰۰۰۰ | ۲۹۰۰۰۰۰ | ۳۴۸۰۰۰۰۰ | ۵۴۸۰۰۰۰۰ |
۲ | مهندسی کامپیوتر- شبکههای کامپیوتری | ۱۲ | ۲۰۰۰۰۰۰۰ | ۲۹۰۰۰۰۰ | ۳۴۸۰۰۰۰۰ | ۵۴۸۰۰۰۰۰ |
۳ | حقوق جزا و جرم شناسی | ۱۲ | ۱۸۵۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰ | ۳۲۴۰۰۰۰۰ | ۵۰۹۰۰۰۰۰ |
۴ | حقوق خصوصی | ۱۳ | ۱۸۵۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰ | ۳۵۱۰۰۰۰۰ | ۵۳۶۰۰۰۰۰ |
۵ | حقوق بینالملل | ۱۰ | ۱۸۵۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰۰ | ۴۵۵۰۰۰۰۰ |
۶ | حسابداری | ۱۲ | ۱۸۵۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰ | ۳۲۴۰۰۰۰۰ | ۵۰۹۰۰۰۰۰ |
۷ | مدیریت بازرگانی- کارآفرینی | ۱۰ | ۱۸۵۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰۰ | ۴۵۵۰۰۰۰۰ |
۸ | مدیریت تکنولوژی- انتقال تکنولوژی | ۱۲ | ۱۸۵۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰ | ۳۲۴۰۰۰۰۰ | ۵۰۹۰۰۰۰۰ |
۹ | علوم اقتصادی- اقتصاد انرژی | ۱۰ | ۱۸۵۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰۰ | ۴۵۵۰۰۰۰۰ |
۱۰ | آموزش زبان انگلیسی | ۱۲ | ۱۸۵۰۰۰۰۰ | ۲۷۰۰۰۰۰ | ۳۲۴۰۰۰۰۰ | ۵۰۹۰۰۰۰۰ |
شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش: ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۰۱۱۴۳۳۱
شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش: ۸۷۲۶۷۹۴۸۸۳
۱۲-شش قطعه عكس پرسنلی رنگی زمينه سفيد ۳*۴
۱۳-فرم تعهد كسر مدرک (با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
مراحل ثبت نام الكترونيكی:
مهلت ثبت نام الكترونيكی به تفكيك رشتههای مختلف در مرحله دوم اعلام شده است.
*ابتدا به لينک faranlms.com وارد شويد.
*سپس با درج كد داوطلبی و كد ملی (ده رقمی و بدون فاصله) و همچنين با رويت من دانشجوی پذيرفته میباشم به سامانه وارد شويد.
*در سمت راست سامانه به ترتيب زير كليک نموده تا صفحه مشخصات خود را مشاهده نماييد.
*سيستم جامع مديريت آموزش واحد تعاريف پذيرفتهشدگان تكميل ثبت نام پذيرفته شدگان
*پس از طی اين مراحل، صفحه مشخصات شما با عنوان تكميل اطلاعات دانشجوی پذيرفته شده نمايش داده میشود.
توجه : در اين مرحله نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غير فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.
* اطلاعات مندرج بر روی اين صفحه، اطلاعاتی است كه شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام كرده و بر اساس آن پذيرفته شده ايد. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغايرت و امكان ويرايش، آنها را اصلاح نماييد.
توجه: در اين مرحله به هيچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، كليد ثبت را نزنيد.
*سپس بر روی گزينه الصاق مدارک (قسمت پايين صفحه ) كليک نموده و مدارک را به ترتيب زير بارگذاری (آپلود) نماييد.
نكته : حجم فايلهای اسكن شده میبايست حداكثر ۴۰۰ كيلوبايت، شفاف با فرم “jpg” و يا “jpeg” باشد و مراقب باشيد معكوس و يا مورب نباشد. مواردی مانند اسكن صفحات شناسنامه، همه صفحات در يک فايل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.
مدارك الصاقی:
بارگذاری تصويرعكس ۴*۳ تمام رخ
بارگذاری تصوير تمام صفحات شناسنامه (دريک فايل)
بارگذاری تصوير كارت ملی (در يک فايل)
بارگذاری كارت پايان خدمت و يا معافيت دائم پشت و رو (در يک فايل)
بارگذاری تصوير اصل مدرک تحصيلی كارشناسی پيوسته و يا تصاوير اصل مدرک كاردانی به همراه كارشناسی ناپيوسته (در يک فايل)
بارگذاری تصوير رنگی كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو ( دريک فايل)
بارگذاری تصوير فيش پرداختی شهريه
بارگذاری تصوير استعلام مدرک تحصيلی با درج كد رهگيری با توجه به بند ۳ (بارگذاری در فيلد فرم شماره يک )
بارگذاری فرم تعهد كسر مدرک
بارگذاري تصوير ريزنمرات دارندگان مدرك كارشناسی پيوسته و يا ريزنمرات دارندگان مدرک كاردانی به همراه كارشناسی ناپيوسته ( در فيلد مدرک كاردانی يا ريزنمرات تهيه شده در يک فايل)
توجه : مجددا تاكيد میگردد، نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غير فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.
توجه : در اين مرحله لازم است با كليک دكمه ثبت، به مرحله ثبت نام الكترونيكی خود خاتمه دهيد.
بعد از طی مرحله ثبت نام الكترونيكی و وصول مدارک پستی، اطلاعات شما توسط موسسه بررسی میشود و در صورت كامل و بدون نقص بودن مدارک و اطلاعاتی كه بارگذاری كردهايد، ثبت نام شما نهايی میگردد و در اين صورت شماره دانشجويی پذيرفته شده فعال خواهد شد.
بديهی است ورود پذيرفته شده به سامانه آموزشی موسسه به عنوان دانشجو با نام كاربری و رمز عبور ( که همان شماره دانشجویی است ) از تاریخ ۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ امکان پذیر خواهد بود.
موفق باشيد