مهلت ثبت نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی پیوسته تا تاریخ 23 مهرماه 1400 تمدید شد.

توجه داشته باشید این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

باتوجه به درخواست پذیرفته‌شدگان، مهلت ثبت‌نام کارشناسی پیوسته تا تاریخ 23 مهر 1400 تمدید شده است.

نام کاربری و رمز ورود به سامانه آموزشی از تاریخ 26 مهر 1400 فعال می‌گردد. درضمن وبینار آموزش استفاده از سامانه دانشجویی در تاریخ 24 مهر 1400 در ساعت 14 برگزار خواهد شد؛ که در اطلاعیه‌های بعدی آدرس وبینار اطلاع‌رسانی می‌شود. شرکت در این وبینار برای کلیه پذیرفته‌شدگان الزامی است. لازم است نرم‌افزار ادوبی کانکت بر روی سیستم نصب شده باشد.

اطلاعیه سازمان سنجش

نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته سال 1400

جدول زمان بندی ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته
تاریخ عنوان رشته
1400/07/10 اقتصاد/ مددکاری اجتماعی/ مدیریت صنعتی/ مدیریت کسب و کارهای کوچک
1400/07/11 حسابداری/ مدیریت بازرگانی/ مدیریت امور بانکی
1400/07/12 مهندسی کامپیوتر/ آموزش زبان انگلیسی/ مترجمی زبان انگلیسی
1400/07/14 حقوق

به‌منظور انجام دقیق و صحیح فرآيند ثبت نام الکترونیکی، ضروری است قبلا موارد ذيل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده نمایید تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگرديد.
بديهی است از تاريخ 10 مهرماه 1400 لغايت 16 مهرماه 1400 (تمدید شده تا 23 مهرماه) نسبت به مرحله ثبت نام الکترونیکی اقدام نموده و در همان روز نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز از طريق پست سفارشی به آدرس اصلی موسسه به نشانی: تهران- خیابان شهید بهشتی- خیابان شهید احمد قصیر(بخارست سابق)- خیابان ششم- پلاک 6، کد پستی 1514646311 با قید مدارک کارشناسی پیوسته 1400 بر روی پاکت پستی اقدام نموده و قبض پست را نزد خود محفوظ نگه داريد.
لازم به ذکر است پس از وصول مدارک حداکثر تا تاريخ 23 مهرماه 1400، ادامه فرآيند ثبت نام و انتخاب واحد امکان‌پذير خواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طريق پست :
1-پرينت قبولی سنجش (استخراج از سايت سازمان سنجش) (جهت دریافت اینجا کلیک کنید)
2-ارسال اصل مدرک تحصیلی که تاريخ فارغ التحصیلی حداکثر 1400/06/31 باشد.
*نظام قديم آموزش متوسطه

اصل يا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار يا شش ساله دبیرستان يا هنرستان با مهر و امضا

گواهی تحصیلی سال ماقبل و 2 سال ماقبل ديپلم با مهر و امضا

اصل گواهی يا کارنامه تحصیلی ديپلم با قید معدل کتبی ديپلم با مهر و امضا

*نظام آموزشی سالی واحدی يا ترمی واحدی

اصل مدرک يا گواهی پايان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی

اصل مدرک يا گواهی ديپلم متوسطه با مهر و امضا

اصل مدرک يا گواهی سال ماقبل ديپلم

اصل کارنامه تحصیلی ديپلم متوسطه (رياضی فیزيک- علوم تجربی- علوم انسانی- علوم و معارف اسلامی) در هر يک از سال‌های 1384 به بعد

اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی_ (رياضی فیزيک- علوم تجربی- علوم انسانی- علوم و معارف اسلامی و هنر) در هر يک از سال‌های 1391 به بعد

*نظام آموزشی جديد يا 3-3-6

اصل مدرک يا گواهی ديپلم متوسطه (پايه دوازدهم نظام جديد آموزشی)

اصل کارنامه تحصیلی 3 سال آخر دبیرستان (پايه دهم تا دوازدهم)

3-رسید درخواست تايیديه تحصیلی

مراجعه به سامانه تايیديه مدارک تحصیلی به نشانی http://emt.medu.ir و دريافت کد پیگیری

الف : برای فارغ التحصیلان شهريور سال 1395 و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل نمی‌باشد.
ب : فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام می‌شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تايید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمايد.
4 -تصوير شناسنامه (تمامی صفحات)
5-تصوير کارت ملی (پشت و رو)
در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند، تصوير کارت ملی قديمی (پشت و رو) به همراه رسید تعويض کارت ملی
6-تصوير کارت پايان خدمت و يا معافیت دائم (پشت و رو) برای واجدين سنی لازم به ذکر است پذيرفته شدگان ذکور مشمول می‌توانند به يکی از روش‌های زير نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمايند:
*ارائه برگ قبولی و پذيرش سازمان سنجش آموزش کشور به يکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +10)
*مراجعه به سايت سازمان وظیفه به نشانی epolice.service.ir يا epolice.ir
7 -تصوير کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان (الزاما تصوير رنگی پشت و رو) (جهت دانلود فرم درخواست استفاده از کمک هزینه بنیاد شهید اینجا کلیک کنید)
8-تصوير دفترچه بیمه خدمات درمانی– تامین اجتماعی- ارتش و ….(صفحه  مشخصات)
9-فرم ثبت نام (با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده) جهت دانلود اینجا کلیک کنید.
10-فرم تکمیل شده مقررات آموزشی (با درج تاريخ، امضا و اثر انگشت پذيرفته شده) جهت دانلود اینجا کلیک کنید.
11-فرم‌های دفترچه ثبت‌نام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور:
*فرم شماره 1 دفترچه راهنمای ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400 (جهت دانلود اینجا کلیک کنید.)
*فرم شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400 (جهت دانلود اینجا کلیک کنید.)
* فرم پیش‌نويس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته برای پذيرش دانشجو در مرحله صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 (جهت دانلود اینجا کلیک کنید.)
*نمونه فرم اخذ تعهد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجويان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور (جهت دانلود اینجا کلیک کنید.)
*فرم تعهد برای پذيرفته‌شدگان دارای تناقص معدل کتبی ديپلم در آزمون سراسری (برای پذيرفته‌شدگان صرفا با اعمال سوابق تحصیلی– بدون آزمون) (جهت دانلود اینجا کلیک کنید.)
*فرم مغايرت عکس متقاضی با چهره عکس الصاق شده بر روی فرم اطلاعات قبولی در آرمون (جهت دانلود اینجا کلیک کنید.)
*فرم مشخصات متقاضیان افغانی و عراقی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1400(جهت دانلود اینجا کلیک کنید.)
*گواهی تايید برای متقاضیانی که در زمان وقوع بلایای طبیعی (زلزله و سیل) آسیب جانی و مالی ديده‌اند، جهت استفاده از سهمیه مناطق درگیر طبیعی (براساس مصوبه جلسه 817 مورخ 07/03/1398 شورای عالی انقالب فرهنگی) در رشته‌های تحصیلی با آزمون و همچنین پذيرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 (جهت دانلود اینجا کلیک کنید.)
نکته : پذيرفته‌شدگان اتباع خارجی لازم است يکی از مدارک اقامتی يا شناسايی معتبر ذيل را داشته باشند:
-کارت هويت معتبر ويژه اتباع خارجی

-گذرنامه  معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

-دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران

-آخرين کارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجی وزارت کشور

12-فیش واريزی با توجه به جدول شهريه

جدول شهریه مقطع کارشناسی پیوسته برای ترم اول سال تحصیلی 1401-1400 موسسه آموزش عالی فاران مهردانش   

ردیف نام رشته تعداد واحد درسی پیش‌بینی شده برای ترم اول شهریه ثابت (به ریال) جمع شهریه متغیر به ازای واحدهای اخذ شده (به ریال) جمع کل (به ریال)
1 مهندسی کامپیوتر 18 13500000 21000000 34500000
2 مترجمی زبان انگلیسی 18 12000000 18200000 30200000
3 حقوق 17 12000000 17100000 29100000
4 آموزش زبان انگلیسی 18 12000000 19400000 31400000
5 مدیریت صنعتی 16 12000000 16400000 28400000
6 مدیریت کسب و کارهای کوچک 16 12000000 16200000 28200000
7 مدیریت بازرگانی 18 12000000 18400000 30400000
8 مدیریت امور بانکی 18 12000000 19400000 31400000
9 مددکاری اجتماعی 18 12000000 18600000 30600000
10 اقتصاد 20 12000000 20400000 32400000
11 حسابداری 19 12000000 20900000 32900000

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  6104337460114331

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  8726794883

13-شش قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 3*4
14-فرم تعهد کسر مدرک (با درج تاريخ، امضا و اثر انگشت پذيرفته شده) (جهت دانلود اینجا کلیک کنید.)
چنانچه پذيرفته‌شدگان، دارای ديگر مدارک دانشگاهی می‌باشند، لازم است ريزنمرات رسمی خود را جهت بررسی و انجام فرآيند تطبیق (صرفا برای دروس عمومی) ارسال نمايند.

15- فرم تعهد ارائه مدرک فارغ التحصیلی (مخصوص داوطلبانی که تا تاریخ 1400/06/31 فارغ‌التحصیل نشدند) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید.)

مراحل ثبت نام الکترونیکی:

*ابتدا به لینک https://faranlms.com وارد شويد.
*سپس با درج کد داوطلبی در سازمان سنجش و کد ملی 10 رقمی و همچنین با رويت” من دانشجوی پذيرفته می‌باشم” به سامانه وارد شويد.
*در سمت راست سامانه به ترتیب زير کلیک نموده تا صفحه مشخصات خود را مشاهده نمايید.
*سیستم جامع مديريت آموزش واحد تعاريف پذيرفته شدگان تکمیل ثبت نام پذيرفته‌شدگان

*پس از طی اين مراحل، صفحه مشخصات شما با عنوان تکمیل اطلاعات دانشجوی پذيرفته شده نمايش داده می‌شود.

 توجه: در اين مرحله نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.  

* اطلاعات مندرج بر روی اين صفحه، اطلاعاتی است که شما هنگام ثبت‌نام به سازمان سنجش اعلام کرده و بر اساس آن پذيرفته شده‌ايد. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغايرت و امکان ويرايش، آن‌ها را اصلاح نمايید.
توجه: در اين مرحله به هیچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، کلید ثبت را نزنید.
*سپس بر روی گزينه الصاق مدارک (قسمت پايین صفحه) کلیک نموده و مدارک را به ترتیب زير بارگذاری (آپلود) نمايید.
نکته: حجم فايل‌های اسکن شده می‌بايست حداکثر 400 کیلوبايت، شفاف با فرم “pg j “و يا “peg j “باشد و مراقب باشید معکوس و يا مورب نباشد. مواردی مانند اسکن صفحات شناسنامه، همه صفحات در يک فايل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی :

بارگذاری تصويرعکس 4*3 تمام رخ

بارگذاری تصوير تمام صفحات شناسنامه (دريک فايل)

بارگذاری تصوير کارت ملی و درصورت دارا بودن کارت پايان خدمت و يا معافیت دائم پشت و رو (در يک فايل)

بارگذاری تصوير اصل مدرک ديپلم و پیش دانشگاهی به شرح بند 2

بارگذاری تصوير رنگی کارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو (دريک فايل)

بارگذاری تصوير فیش پرداختی شهريه

بارگذاری تصوير رسید درخواست تايیديه تحصیلی (بارگذاری در فیلد فرم شماره يک)

بارگذاری فرم تعهد کسر مدرک

بارگذاری تصوير ريزنمرات مقاطع دانشگاهی در صورت دارا بودن

توجه: مجددا تاکید می‌گردد، نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غیر فعال مندرج در صفحه ی مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.
توجه: در اين مرحله لازم است با کلیک دکمه ثبت، به مرحله  ثبت نام الکترونیکی خود خاتمه دهید.
بعد از طی مرحله  ثبت نام الکترونیکی و وصول مدارک پستی، اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می‌شود و در صورت کامل و بدون نقص بودن مدارک و اطلاعاتی که بارگذاری کرده‌ايد، ثبت‌نام شما نهايی می‌گردد و در اين صورت شماره دانشجويی پذيرفته شده فعال خواهد شد.
بديهی است ورود پذيرفته شده به سامانه آموزشی موسسه به عنوان دانشجو با نام کاربری و رمز عبور (که همان شماره دانشجويی است) از تاريخ 25 مهرماه 1400 امکان‌پذير خواهد بود.