نحوه ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک پذيرفته شدگان آزمون ورودی كارشناسی ناپیوسته سال 1400

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته سال 1400 تمدید شد.

داوطلبان گرامی رشته‌های کارشناسی ناپیوسته ورودی مهرماه 1400 که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند لغایت 16 مهرماه ثبت نام خود را کامل نمایند.

جلسه توجیهی جهت راهنمایی نحوه استفاده از سامانه مجازی و آشنایی با بستر آموزشی آنلاین، در تاریخ 1400/07/17 در ساعت 15 برگزار می‌گردد.

شروع کلاس‌های کارشناسی ناپیوسته 1400/07/18 خواهد بود. که ورود دانشجویان با نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (شماره دانشجویی) (که در هنگام ثبت نام الکترونیکی دریافت کرده‌اند) انجام می‌گردد.

اطلاعیه سازمان سنجش

راهنمای ثبت نام و ارسال مدارک

به منظور انجام دقیق و صحیح فرآيند ثبت نام الکترونیکی، ضروری است قبلا موارد ذيل را با دقت مطالعه نموده و نیز مدارک مورد نیاز را آماده تا در عملیات ثبت نام دچار وقفه نگرديد.
بديهی است تا تاريخ تمدید شده یعنی 16 مهرماه نسبت به مرحله‌ی ثبت نام الکترونیکی اقدام نموده و در همان روز نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز از طريق پست سفارشی به آدرس اصلی موسسه به نشانی: تهران- خیابان شهید بهشتی- خیابان شهید احمد قصیر (بخارست سابق)- خیابان ششم- پلاک 6، كد پستی 1514646311 با قید مدارک كارشناسی ناپیوسته 1400 بر روی پاكت پستی اقدام نموده و قبض پست را نزد خود محفوظ نگه داريد.
لازم به ذكر است پس از وصول مدارک حداكثر تا تاريخ 16 مهرماه 1400 ، ادامه‌ی فرآيند ثبت نام و انتخاب واحد امکان‌پذير خواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال از طریق پست:

1 -پرينت قبولی سنجش (استخراج از سايت سازمان سنجش) جهت دانلود کارنامه اینجا کلیک کنید.
2 -ارسال اصل مدرک و يا گواهی مدرک كاردانی (فوق ديپلم) كه تاريخ فارغ التحصیلی حداكثر 31 / 06 / 1400 باشد به همراه ريزنمرات
3 -پرينت مرحله‌ی سوم استعلام مدرک تحصیلی با درج كد رهگیری

 توجه داشته باشید دريافت تايیديه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الکترونیکی، از طريق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس : http://estelam.msrt.ir
4 – تصوير شناسنامه(تمامی صفحات)
5 -تصوير كارت ملی (پشت و رو)
در صورت نداشتن كارت ملی هوشمند، تصوير كارت ملی قديمی (پشت و رو) به همراه رسید تعويض كارت ملی
6 -تصوير كارت پايان خدمت و يا معافیت دائم (پشت و رو) براي واجدين سنی
لازم به ذكر است پذيرفته شدگان ذكور مشمول می‌توانند به يکی از روش‌های زير نسبت به درخواست معافیت تحصیلی خود از سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام نمايند:
*ارائه برگ قبولی و پذيرش سازمان سنجش آموزش كشور به يکی از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس + 10)
*مراجعه به سايت سازمان وظیفه به نشانی epolice.ir يا service.epolice.ir
7 – تصوير كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان (الزاما تصوير رنگی پشت و رو) (جهت دانلود فرم درخواست استفاده از کمک هزینه بنیاد شهید اینجا کلیک کنید)
8 -تصوير دفترچه‌ی بیمه‌ی خدمات درمانی –تامین اجتماعی- ارتش و …. (صفحه‌ی مشخصات)
9 -فرم ثبت نام  (با درج تاريخ، امضا و اثر انگشت پذيرفته شده) جهت دانلود فرم ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.
10 -فرم تکمیل شده‌ی مقررات آموزشی (با درج تاريخ، امضا و اثر انگشت پذيرفته شده) جهت دانلود فرم مقررات آموزشی اینجا کلیک کنید.
11 -فرم ‌های دفترچه ثبت نام و دستور العمل سازمان سنجش آموزش كشور :
* فرم پیش نويس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1400 (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
*فرم مخصوص میانگین نمرات و تعداد واحدهای گذرانده دانشجويان سال آخر دوره های كاردانی متقاضی شركت در آزمون ورودی كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1400 (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
*فرم شماره 1 : فرم اخذ تعهد از پذيرفته شدگان مبنی بر دارا بودن تمامی شرايط و ضوابط عمومی و اختصاصی دفترچه راهنمای آزمون (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
*فرم شماره 2 : فرم اخذ تعهد از پذيرفته شدگان مبنی بر نداشتن مدرک با ارزش بالاتر از كارشناسی، عدم اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر از كارشناسی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
* فرم شماره 4 : فرم تعهد مبنی بر تسويه با صندوق رفاه دانشجويان سازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
* فرم شماره 6 : فرم اخذ تعهد از پذيرفته شدگان مبنی بر گذراندن دروس پیش نیاز رشته قبولی كارشناسی ناپیوسته نامتناسب با رشته فارغ التحصیلی كاردانی آن‌ها (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
* فرم شماره 7 : فرم جايگزين گواهی فراغت از تحصیل پذيرفته شدگانی كه تا زمان ثبت نام موفق به اخذ گواهی خود نشده‌اند. (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
* فرم شماره 8 : فرم مغايرت عکس متقاضی با چهره عکس الصاق شده بر روی فرم اطلاعات قبولی در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1400 (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
*فرم شماره 9 : فرم تعهد نامه (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید)
نکته: پذيرفته شدگان اتباع خارجی لازم است يکی از مدارک اقامتی يا شناسايی معتبر ذيل را داشته باشند:
-كارت هويت معتبر ويژه اتباع خارجی
-گذرنامه‌ی معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر)
-دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران
-آخرين كارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجی وزارت كشور
12 – فیش واریزی باتوجه به جدول شهریه

جدول شهریه مقطع کارشناسی ناپیوسته برای ترم اول سال تحصیلی 1401-1400 موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش

ردیف مقطع نام رشته تعداد واحد درسی پیش‌بینی شده برای ترم اول شهریه ثابت (به ریال) جمع شهریه متغیر به ازای واحدهای اخذ شده (به ریال) جمع کل (به ریال)
1 کارشناسی ناپیوسته حسابداری 20 واحد 12000000 21600000 33600000
2 کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی نرم‌افزار کامپیوتر 18 واحد 13500000 22600000 36100000

شماره کارت بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  6104337460114331

شماره حساب جام بانک ملت متعلق به موسسه آموزش عالی فاران مهر دانش:  8726794883

13 -شش قطعه عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 3 * 4
14 -فرم تعهد كسر مدرک (با درج تاريخ ،امضا و اثر انگشت پذيرفته شده) جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید.

15- فرم تعهد ارائه مدرک فارغ التحصیلی (مخصوص داوطلبانی که تا تاریخ 1400/06/31 فارغ‌التحصیل نشدند) (جهت دانلود فرم اینجا کلیک کنید.)

مراحل ثبت نام الکترونیکی:

*ابتدا به لینک faranlms.com وارد شويد.
*سپس با درج كد داوطلبی ثبت نامی در سازمان سنجش و كد ملی 10 رقمی و همچنین با رويت” من دانشجوی پذيرفته میباشم” به سامانه وارد شويد.
*در سمت راست سامانه به ترتیب زير كلیک نموده تا صفحه‌ی مشخصات خود را مشاهده نمايید.
*سیستم جامع مديريت آموزش واحد تعاريف پذيرفته شدگان تکمیل ثبت نام پذيرفته شدگان
*پس از طی اين مراحل، صفحه‌ی مشخصات شما با عنوان تکمیل اطلاعات دانشجوی پذيرفته شده نمايش داده می‌شود.

 توجه: در اين مرحله نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غیر فعال مندرج در صفحه مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.  

* اطلاعات مندرج بر روي اين صفحه، اطلاعاتی است كه شما هنگام ثبت نام به سازمان سنجش اعلام كرده و بر اساس آن پذيرفته شده ايد. لازم است موارد را بررسی و در صورت مغايرت و امکان ويرايش، آن‌ها را اصلاح نمايید.
توجه : در اين مرحله به هیچ وجه تا قبل از بارگذاری مدارک الصاقی، كلید ثبت را نزنید.
*سپس بر روي گزينه‌ی الصاق مدارک (قسمت پايین صفحه) كلیک نموده و مدارک را به ترتیب زير بارگذاری (آپلود) نمايید.
نکته : حجم فايل های اسکن شده می‌بايست حداكثر 400 كیلوبايت، شفاف با فرم ” jpg ” و يا ” jpeg ” باشد و مراقب باشید معکوس و يا مورب نباشد. مواردی مانند اسکن صفحات شناسنامه، همه‌ی صفحات در يک فايل آماده و در سامانه بارگذاری گردد.

مدارک الصاقی :

بارگذاری تصويرعکس 4 * 3 تمام رخ

بارگذاری تصوير تمام صفحات شناسنامه (دريک فايل)

بارگذاری تصوير كارت ملی و درصورت دارا بودن كارت پايان خدمت و يا معافیت دائم پشت و رو (در يک فايل)

بارگذاری تصوير اصل مدرک كاردانی (فوق ديپلم)

بارگذاری تصوير رنگی كارت خانواده معزز شهدا و جانبازان پشت و رو (دريک فايل)

بارگذاری تصوير فیش پرداختی شهريه

بارگذاری تصوير رسید درخواست تايیديه‌ی تحصیلی (بارگذاری در فیلد فرم شماره يک)

بارگذاری فرم تعهد كسر مدرک

بارگذاری تصوير ريزنمرات مقطع كاردانی (فوق ديپلم) (در فیلد مدرک كاردانی يا ريزنمرات)

توجه : مجددا تاكید می گردد، نسبت به يادداشت شماره دانشجويی غیر فعال مندرج در صفحه‌ی مشخصات اقدام نموده و آن را نزد خود محفوظ نگه داريد.
توجه : در اين مرحله لازم است با كلیک دكمه ي ثبت، به مرحله ي ثبت نام الکترونیکی خود خاتمه دهید.
بعد از طی مرحله‌ی ثبت نام الکترونیکی و وصول مدارک پستی، اطلاعات شما توسط موسسه بررسی می شود و در صورت كامل و بدون نقص بودن مدارک و اطلاعاتی كه بارگذاري كرده‌ايد، ثبت نام شما نهايی می‌گردد و در اين صورت شماره دانشجويی پذيرفته شده فعال خواهد شد.
بديهی است ورود پذيرفته شده به سامانه آموزشی موسسه به‌عنوان دانشجو با نام كاربری و رمز عبور (كه همان شماره دانشجويی است) از تاريخ 11 مهرماه 1400 امکان پذير خواهد بود.