سامانه ثبت نام الکترونیکی

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی فناوری اطلاعات -تجارت الکترونیک و رشته مهندسی فناوری اطلاعات -شبکه در نیمسال اول 1394-1395 که قصد ثبت نام در این موسسه را دارند، اعلام می دارد ثبت نام در موسسه آموزش عالی فاران ابتدا در روزهای دوشنبه الی پنج شنبه 16 الی 19 شهریور بصورت الکترونیکی و و غیر حضوری بوده و لازم است دانشجویان با کلیک بروی لینک ثبت نام با دقت نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام
  1. ثبت نام الکترونیکی و دریافت کد رهگیری: ثبت نام الکترونیکی از طریق همین سامانه صورت می گیرد که توضیحات آن در زیر آمده است.
  2. تحویل مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده: دانشجویان گرامی لازم است کلیه مدارک مورد نیاز اعم از اصل مدرک تحصیلی، اصل ریز نمرات مقطع کارشناسی، کپی مدارک شناسایی، تعهد نامه ها و فرم های لازم (اعم از فرم ثبت نام، فرم تعهد کارشناسی، فرم تعهد انضباطی و قوانین آموزشی) و فیش پرداختی را تهیه و آماده نمایند تا پس از ثبت نام الکترونیی در روز هایی که اعلام خواهد شد ، حضورا در مکان موسسه نسبت به تحویل آن اقدام نمائید.
هشدار
استدعا دارد قبل از اقدام به ثبت نام الکترونیکی نکات مهم زیر را با دقت مطالعه نموده و پس از تهیه مدارک مورد نیاز از طریق دکمه "شروع ثبت نام الکترونیکی" در انتهای صفحه اقدام به ثبت نام نمایند:

  • کلیه امور ثبت نام از طریق این سامانه انجام می شود، لذا از درخواست مراجعه حضوری خودداری فرمائید.
  • عدم انجام ثبت نام الکترونیکی در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل بوده و هیچگونه مسئولیتی متوجه موسسه آموزش عالی فاران نخواهد بود.
  • اطلاعات شما در فرم ثبت نام می بایست به زبان فارسی ثبت گردد، در غیر اینصورت تائید نخواهد شد.
  • افرادی که مدرک کارشناسی آنها هنوز صادر نگردیده به شرط آنکه تا تاریخ 94/06/30 فارغ التحصیل شوند می توانند با دریافت فرم تعهد ارائه مدرک تحصیلی ثبت نام نمایند. بدیهی است ثبت نام این افراد مشروط بوده و تنها در صورت ارائه مدرک تحصیلی قطعی می گردد.

  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام الکترونیکی:
  1. - اسکن کارت ملی
  2. اسکن عکس پرسنلی رنگی جدید که در سال جاری تهیه شده باشد)
  3. اسکن آخرین مدرک تحصیلی (مقطع کارشناسی)
  4. (اسکن ریز نمرات مقطع کارشناسی)
  5. اسکن فیش واریزی مبلغ علی الحساب از مجموع شهریه ثابت و متغیر به مبلغ 15,000,000ریال به حساب شماره 1368603353 جام بانک ملت به نام موسسه آموزش عالی فاران
  6. خانواده شهدا، جانبازان و مستضعفین (در صورتی که سازمان مربوطه هزینه آنها را تقبل خواهد کرد) بجای ارسال فیش واریز شهریه، معرفی نامه مربوط به سازمان مذکور را ارسال نمایند.

  7. فرمت قابل قبول اسکن مدارک jpg با حداکثر وضوح 100dpi و حداکثر حجم 300kb است. (تنظیمات ذکر شده توسط برنامه فتوشاپ به راحتی امکان پذیر خواهد بود. )
  8. اطلاعات مندرج در فیش واریزی می بایست خوانا بوده و حتما نام داوطلب و تلفن همراه وی بر روی آن قید گردد.
     

مراحل ثبت نام الکترونیکی
پس از آماده نمودن مدارک فوق لازم است با انتخاب دکمه شروع ثبت نام، عملیات ثبت نام الکترونیکی را با دقت انجام دهید.

هشدار
  • پس از انجام موفقیت آمیز ثبت نام الکترونیکی، تائیدیه ثت نام از طریق ایمیل به شما ارسال خواهد شد.
  • صحت اطلاعات وارد شده را می توانید از طریق سامانه پیگیری ثبت نام کنترل نمائید.
  • در صورت صحیح بودن آدرس ایمیل و شماره همراه و عدم دریافت تائیدیه می توانید از طریق شماره های پشتیبانی پیگیری فرمائید.

هشدار
در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات ارسالی می توانید از طریق ایمیل admin@faran.ac.ir مراتب را به طور مشخص به مسئولین ثبت نام اعلام نمائید.


تحویل مدارک
تشکیل پرونده و تحویل مدارک:
جهت ثبت نام قطعی داوطلبین لازم است ابتدا مدارک زیر را از طریق سامانه دریافت و دانلود نمایند، سپس با خودکار آبی و خط خوانا آنرا تکمیل و داخل پوشه پلاستیکی دکمه دار قرار دهند تا در زمان مقرر به مسئولین تحویل دهند.

  1. فرم های ثبت نام دانشجو
  2. اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه
  3. اصل و کپی کارت ملی
  4. اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی
  5. اصل و کپی ریز نمرات مقطع کارشناسی
  6. 12 قطعه عکس 4*3 پرسنلی رنگی که در سال جاری تهیه شده باشد.
  7. اصل فیش شهریه واریزی
  8. ارائه پرینت از نتیجه آزمون سایت سنجش آموزش کشور
  9. ارائه کپی از مدرک نظام وظیفه (معافیت، کارت پایان خدمت و ...)

پشتیبانی

پشتیبانی:
در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سوال پیشنهاد می شود از طرق زیر پیگیری نمائید.
  • تلفن تماس در ساعات 10 الی 15 عصر 22665017-021
  • مکاتبه با پست الکترونیکی زیر: admin@faran.ac.ir
  • تماس با شماره پشتیبانی 09198901200